Produktowe

IKO zwycięzcą głosowania internautów w konkursie Mobile Trends Awards

2022.03.18
W 11. edycji konkursu Mobile Trends Awards aplikacja mobilna IKO wygrała nagrodę główną zdobywając najwięcej głosów internautów. Zebrała ponad 15 tys. wskazań. Użytkownicy w IKO doceniają m.in. innowacyjność, przyjazne rozwiązania oraz dynamiczny rozwój. To jedna z najle...
Magdalena Kopcińska
Produktowe

Serwis iPKO dostępny w języku angielskim

2022.03.18
PKO Bank Polski udostępnił angielską wersję serwisu internetowego iPKO – przetłumaczone zostały najpopularniejsze funkcje, z których korzystają klienci oraz aktualności, sekcja pomocy w logowaniu i wiadomości autoryzacyjne SMS. Trwają też prace nad udostępnieniem iPKO w ...
Michał Tkaczuk
Produktowe

100 tys. sprzedanych polis PKO Dom dla klientów PKO Banku Polskiego

2022.03.10
W ciągu pięciu miesięcy od uruchomienia sprzedaży nowego ubezpieczenia PKO Dom, tysiące klientów PKO Banku Polskiego ubezpieczyło swoją nieruchomość na wypadek zalania, przepięcia czy pożaru. Ubezpieczenie obejmuje kluczowe elementy ochrony domu i mieszkania. Klienci mog...
Grzegorz Culepa
Produktowe

Elektroniczny e-bilet autostradowy e-TOLL w aplikacji IKO

2022.03.09
Klienci PKO Banku Polskiego korzystający z aplikacji mobilnej IKO mogą teraz kupić w niej elektroniczny e-bilet autostradowy e-TOLL. Dzięki tej nowej funkcji wygodniej przejadą płatnymi odcinkami autostrad: A2 (Konin-Stryków) i A4 (Wrocław-Sośnica). To pierwsza bankowa a...
Piotr Wardziak
Produktowe

Klienci korporacyjni i samorządowi PKO Banku Polskiego mogą teraz używać Google Pay

2022.02.15
Użytkownicy kart korporacyjnych PKO Banku Polskiego mogą teraz korzystać z mobilnych płatności zbliżeniowych Google Pay. Usługa jest dostępna na urządzeniach z systemem Android. Do Google Pay można podpiąć wybrane karty płatnicze klientów korporacyjnych i samorządów: deb...
Katarzyna Ewert-Gandzel
Produktowe

Klient w aplikacji IKO sprawdzi czy rozmawia z pracownikiem PKO Banku Polskiego. Zwiększamy poziom bezpieczeństwa

2022.02.04
Klienci PKO Banku Polskiego, którzy mają aktywną aplikację mobilną IKO, mogą teraz za jej pomocą zweryfikować czy kontaktuje się z nimi rzeczywisty pracownik banku. Klient otrzyma w aplikacji wiadomość (push) z danymi pracownika i poprosi go o podanie tych danych np. imi...
Piotr Wardziak
Produktowe

PowerB@nk na start – nowe usługi online dla firm i przedsiębiorstw w PKO Banku Polskim

2022.01.20
PKO Bank Polski oferuje nowe usługi online, które wspierają przedsiębiorcę w zarządzaniu firmą. W skład PowerB@nk na start wchodzą: jedna bezpłatna godzina konsultacji dotyczącej księgowości, domena, hosting i kreator stron www za 0 zł przez pierwsze 12 miesięcy. Z ofert...
Katarzyna Ewert-Gandzel
Produktowe

Inwestowanie w fundusze w PKO Banku Polskim jeszcze prostsze!

2022.01.17
Zakup funduszy inwestycyjnych w kanałach zdalnych PKO Banku Polskiego jest teraz prostszy i wygodniejszy. Obsługa inwestycji stała się łatwiejsza dzięki skróceniu procesów zakupu i obsługi funduszy, większej przejrzystości kosztów związanych z inwestowaniem oraz prostym ...
Grzegorz Culepa
Produktowe

Ostatnie dni na wykorzystanie ulgi podatkowej – limit IKZE w tym roku to ponad 6300 zł

2021.12.16
Zostało niewiele ponad 2 tygodnie na wykorzystanie ulgi podatkowej w ramach Indywidualnego Konta Zabezpieczenia Emerytalnego (IKZE). Oszczędzając na IKZE – można w tym roku zaoszczędzić na podatku dochodowym nawet ponad 2 tys. zł (w przypadku osób samozatrudnionych ponad...
Grzegorz Culepa
Produktowe

W serwisie obligacji skarbowych można już korzystać z aplikacji eDO App

2021.12.06
PKO Bank Polski udostępnił zdalną weryfikację tożsamości za pomocą aplikacji eDO App. Mogą już z niej skorzystać klienci, którzy chcą kupić obligacje skarbowe i posiadają dowód osobisty z warstwą elektroniczną.