Od 9 grudnia br. PKO Bank Polski oferuje 8 proc. w skali roku na nowej, 3-miesięcznej lokacie dla nowych klientów oraz na lokacie 6-miesięcznej w ramach Programu Inwestycyjnego „Autolokacja III”. Bank wprowadził do oferty nową lokatę walutową dla klientów Bankowości Prywatnej, w dolarach amerykańskich, na 12 miesięcy oprocentowaną 1 proc. w skali roku. Do oferty banku wróciła 12-miesięczna lokata na nowe środki. Lokata dopasowana została wycofana z oferty. Bank podwyższył oprocentowanie lokat standardowych dla klientów indywidualnych oraz dla firm i przedsiębiorstw.
– Na bieżąco analizujemy sytuację na rynku, w tym potrzeby klientów – ich skłonność do lokowania oszczędności i preferencje co do rodzajów lokat. Zgodnie z wynikami analizy modyfikujemy ofertę. Obecne zmiany z pewnością zainteresują klientów banku i te osoby, które właśnie zastanawiają się co wybrać chcąc ulokować swoje oszczędności i po raz pierwszy zechcą skorzystać z naszych usług
– mówi Rafał Madej, dyrektor Departamentu Produktów Inwestycyjnych w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 439 mld zł. Po 9 miesiącach 2022 r. bank wypracował 1,6 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11,6 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, z której aktywnie korzysta 7 mln klientów, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Spółka wzmacnia swoją obecność zagraniczną za pośrednictwem oddziałów korporacyjnych działających w Niemczech, w Czechach i na Słowacji.