2022.11.04
PKO Bank Polski przez kolejne lata będzie prowadził rachunek bankowy Miasta Bielska-Białej, zapewniając dzięki najnowocześniejszym usługom i produktom bankowości transakcyjnej płynność przeprowadzanych przez klienta i jego jednostki operacji finansowych.
- Dziękujemy za zaufanie Miastu Bielsko-Biała. Cieszę się, że jako partner finansowy będziemy mogli je wspierać w codziennej obsłudze transakcyjnej, udostępniając innowacyjne i zaawansowane rozwiązania informatyczne. Systematycznie rozwijamy naszą bankowość internetową iPKO biznes, której funkcje pozwalają samorządom obniżyć koszty i usprawniać procesy
- mówi Anna Węgrzanowska, dyrektor Biura Klienta Sektora Publicznego w PKO Banku Polskim.
- Jest nam niezmiernie miło nawiązać współpracę z PKO Bankiem Polskim. Niewiele jest na polskim rynku banków, które mogą pochwalić się tak długą historią, jednocześnie prężnie rozwijających się oraz oferujących zaawansowane technologicznie rozwiązania, a także bardzo szeroki wachlarz usług bankowych. Mam nadzieję, że nasza współpraca z bankiem będzie przebiegać harmonijnie i przyniesie wiele obopólnych korzyści
– mówi Jarosław Klimaszewski, Prezydent Miasta Bielsko-Biała.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 429 mld zł. W I półroczu 2022 r. bank wypracował 1,8 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11,5 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, z której aktywnie korzysta 6,8 mln klientów, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Spółka wzmacnia swoją obecność zagraniczną za pośrednictwem oddziałów korporacyjnych działających w Niemczech, w Czechach i na Słowacji.