2022.10.28
Klienci PKO Banku Polskiego mogą już teraz zakupić w serwisie internetowym iPKO bilety na wybrane mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy. Na początek dostępne będą bilety na dwa mecze 15. kolejki rozgrywek (Jagiellonia Białystok - Legia Warszawa oraz Lech Poznań - Raków Częstochowa), oferta będzie stopniowo rozszerzana. Kupujący bilety dla siebie i osób towarzyszących może wybrać mecz oraz sektor i miejsce z tych, które są przeznaczone do sprzedaży i jeszcze niezajęte, a także rodzaj biletu.
- To kolejny ważny element rozbudowy usług dodanych (tzw. VAS) w bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego. To także nasz ukłon w stronę kibiców i ułatwienie im życia tak, by mogli kupić bilety na rozgrywki swoich ulubionych klubów w szybki, wygodny i bezpieczny sposób w serwisie internetowym banku. Dostarczamy naszym klientom innowacyjne cyfrowe usługi i nowe funkcje w naszym serwisie iPKO odpowiadając na ich potrzeby i biorąc pod uwagę przydatność danego rozwiązania w ich codziennym życiu. To wdrożenie i planowane kolejne pokazują, że PKO Bank Polski pozostaje mocnym numerem 1 w polskiej bankowości, także cyfrowej
- podkreśla Łukasz Kuc, dyrektor Biura Kanałów Cyfrowych PKO Banku Polskiego.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 429 mld zł. W I półroczu 2022 r. bank wypracował 1,8 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11,5 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, z której aktywnie korzysta 6,8 mln klientów, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Spółka wzmacnia swoją obecność zagraniczną za pośrednictwem oddziałów korporacyjnych działających w Niemczech, w Czechach i na Słowacji.