Od 4 września kibice trzech nowych klubów, które zagrają w PKO Bank Polski Ekstraklasie w sezonie 2020/21, mogą zamówić nowe karty debetowe z wyeksponowanymi herbami ich drużyn. Nowość ta dotyczy TS Podbeskidzie Bielsko-Biała, PGE FKS Stali Mielec i Warty Poznań. To wciąż jedyny taki produkt na rynku. W ramach współpracy z PKO Bankiem Polskim, kartą debetową mogą pochwalić się wszystkie drużyny grające w najwyższej klasie rozgrywkowej w Polsce.
- Rozpoczęcie kolejnego sezonu piłkarskiej PKO Bank Polski Ekstraklasy budzi emocje. Chcemy, aby wprowadzenie nowych kart PKO Banku Polskiego dla beniaminków było cyklicznym wydarzeniem, które początkuje start nowych rozgrywek. Oficjalna Karta Ekstraklasy jest doskonałym elementem identyfikującym nie tylko kibiców z własnym klubem, ale dla nowych drużyn stanowi domknięcie całego procesu walki o awans do najpopularniejszej ligi sportowej w kraju. Każdy klub generuje duże zainteresowanie w swoich lokalnych społecznościach, a dodatkowo kibic może czuć się ambasadorem własnej drużyny. Czasy się zmieniają, więc my w PKO Banku Polskim wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom i zmieniającym się trendom. Niezwykle cieszą nas sygnały, które dostajemy od kibiców jak dużą radość sprawia wyciągnięcie takiej karty przy płatności za zakupy, dzień po wygranym meczu. My kibice piłkarscy jesteśmy bardzo wrażliwi na futbolową symbolikę. Sukces kart z herbami z poprzedniego roku utrzymuje nas w przekonaniu, że należy dalej rozwijać ten projekt.
- mówi Mariusz Chłopik, Dyrektor Biura Ekstraklasy i Gamingu w PKO Bank Polski
- Dedykowane karty płatnicze to jeden z wielu projektów, jaki nasz partner tytularny z sukcesem realizuje w ramach współpracy z Ekstraklasą i jej klubami. Trzy nowe zespoły to spory potencjał do tego, by więcej kibiców mogło korzystać z kart z herbami swoich ulubionych drużyn. Z pewnością wpływa to mocno na identyfikację fanów z klubem, nie bez znaczenia są także benefity, jakie przysługują klientom banku korzystającym z tych kart.
– mówi Marcin Mikucki, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży Ekstraklasy S.A.
- Dla naszego ośrodka karta debetowa z wizerunkiem herbu FKS Stali Mielec jest czymś naprawdę wyjątkowym. W ostatnich tygodniach przeżywaliśmy wiele radości związanych z powrotem naszego klubu i regionu do PKO Banku Polskiego Ekstraklasy. Otrzymanie właśnie takiej wizytówki jest dla nas potwierdzeniem wykonanej pracy. Jestem przekonany, że dla wielu naszych kibiców będzie to pamiątką na wiele lat.
- mówi Bartłomiej Jaskot, Prezes FKS Stali Mielec
- Cieszymy się, że powrót na najwyższy poziom ligowy i gra w PKO Bank Polski Ekstraklasie dają nam tak duże możliwości rozwoju na polu marketingowym. Cieszymy się, bo Oficjalna Karta Ekstraklasy będzie nagrodą za wierne i wytrwałe wsparcie dla naszych kibiców, którzy byli z nami nawet w trudnych momentach ostatnich lat. Nigdy nas nie zostawili, ani się nie odwrócili plecami. Z pewnością zasłużyli na taką nagrodę. Chcemy, aby jak najwięcej z nich skorzystało ze świetnej okazji i możliwości wyrobienia karty debetowej PKO Banku Polskiego. Jako Warta Poznań jesteśmy dumni, że nasz herb zaistnieje w świadomości większej liczby kibiców. To miejsce, na które zasłużyliśmy ciężką pracą.
- mówi Jarosław Żubka, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Warty Poznań
- Jesteśmy szczęśliwi, że wracając do PKO Bank Polski Ekstraklasy po czterech latach, jeszcze przed oficjalnym rozpoczęciem rozgrywek, czekała na nas tak miła niespodzianka. Szczególnie w naszym regionie Oficjalna Karta Ekstraklasy jako wyróżniający atrybut tożsamościowy ma niezwykłą wartość. Mamy nadzieję, że jak najwięcej kibiców i wszystkich sympatyków Podbeskidzia Bielsko-Biała wyrobi karty i będzie z nich dumnie korzystać .
– mówi Bogdan Kłys, Prezes TS Podbeskidzie
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. W I półroczu 2020 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 1,3 mld zł a wartość aktywów sięgnęła 377 mld zł. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,4 proc.), kredytów (17,6 proc.), w rynku leasingowym (11,2 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (22,2 proc.). Posiadając ponad 9,46 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która na koniec I półrocza 2020 r. miała ponad 4,7 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym.