- Wyniki konkursu pokazują, że windykacja w PKO Banku Polskim to profesjonalizm, rzetelność i zaufanie. To nasz standard! Zdobywane w kolejnych edycjach nagrody są efektem pracy laureatów oraz zaangażowania tych, którzy wspierali ich w codziennej pracy, rozwoju oraz w przygotowaniach do udziału w rywalizacji. Wszystkim serdecznie gratuluję.
– mówi Wojciech Kuryłek, dyrektor Centrum Restrukturyzacji i Windykacji w PKO Banku Polskim
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. W I kwartale 2020 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 503 mln zł a wartość aktywów sięgnęła 365 mld zł. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,4 proc.), kredytów (17,6 proc.), w rynku leasingowym (11,2 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (22,2 proc.). Posiadając ponad 9,4 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która na koniec I kwartału 2020 r. miała 4,5 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym.