Największy polski bank zakończył przetarg na dom mediowy. Nowym partnerem PKO Banku Polskiego będzie Havas Media.
- PKO Bank Polski to najsilniejsza marka bankowa na polskim rynku. Mamy ambicję, by umacniać wartość marki i prowadzić bardzo aktywną komunikację marketingową. Dlatego poszukiwaliśmy partnera, który może sprostać naszym ambicjom. Jestem przekonany, że nasza współpraca będzie procentowała efektywnymi kampaniami i pomoże jeszcze lepiej pokazać klientom jakość naszych usług
– podsumowuje Marcin Szymkowiak, dyrektor Pionu Marketingu PKO Banku Polskiego.
– W przetargu zaprezentowaliśmy innowacyjną strategię stworzoną przez nasze CSA (Customer Science Analytics) napędzaną danymi Converged i uwzględniającą technologię AI. To podejście, odpowiadające na wyzwania współczesnego świata zarówno z punktu widzenia komunikacji, jak i pod względem rosnących oczekiwań klientów banku
– komentuje Marcin Błoński, Business Unit Managing Partner Havas Media.
PKO Bank Polski jest największym bankiem w kraju, instytucją z ponad 100-letniątradycją. Dostarczamy usługi finansowe dla ponad 12 milionów klientów indywidualnych, firmowych, korporacyjnych i samorządowych. Dzięki aplikacji IKO jesteśmy najbardziej mobilnym bankiem w kraju. Co sekundę rozliczamy w niej ponad 30 transakcji. Każdego dnia rozliczamy około miliona przelewów przychodzących i wychodzących. Jesteśmy w314 powiatach, a 75 proc. Polaków ma do nas mniej niż 5 km z domu. Ekspansję międzynarodową naszych klientów wspierają oddziały korporacyjne banku w Niemczech, Czechach, Słowacji i Rumunii. Za pośrednictwem Fundacji, inicjujemy i realizujemy projekty społeczne. Jesteśmy także zaangażowani we wsparcie kultury i sportu. Nasza Grupa Kapitałowa dostarcza najbardziej kompleksową ofertę usług finansowych w Polsce. W jej skład wchodzą m.in. spółki działające w branży leasingowej, ubezpieczeniowej, oszczędności emerytalnych, funduszy inwestycyjnych i faktoringu. #nr 1 i kropka