2025.05.05
Od 6 maja 2025 r. PKO Bank Polski wprowadza dzienny limit domyślny i maksymalny na przelewy i płatności w serwisie internetowym iPKO. To zmiany w regulaminie bankowości elektronicznej, które są kolejnymi działaniami banku, zwiększającymi ochronę klientów przed cyberprzestępcami i skutkami manipulacji przez oszustów.
– Systematycznie wprowadzamy rozwiązania, które pomagają chronić naszych klientów i ich pieniądze przed oszustami. Limity dzienne na przelewy w iPKO są jednym z narzędzi utrudniających działanie przestępców, którzy wykorzystując nieuwagę czy łatwowierność użytkowników, chcą okraść ich konta. Zachęcamy do ustawiania limitu wypłat na poziomie, który faktycznie odpowiada rzeczywistym potrzebom danego klienta.
– mówi Michał Macierzyński, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski jest największym bankiem w kraju, instytucją z ponad 100 letnią tradycją. Dostarczamy usługi finansowe dla ponad 12 milionów klientów indywidualnych, firmowych, korporacyjnych i samorządowych. Dzięki aplikacji IKO jesteśmy najbardziej mobilnym bankiem w kraju. Co sekundę rozliczamy w niej ponad 30 transakcji. Każdego dnia rozliczamy około miliona przelewów przychodzących i wychodzących. Jesteśmy w 314 powiatach, a 75 proc. Polaków ma do nas mniej niż 5 km z domu. Ekspansję międzynarodową naszych klientów wspierają oddziały korporacyjne banku w Niemczech, Czechach, Słowacji i Rumunii. Za pośrednictwem Fundacji, inicjujemy i realizujemy projekty społeczne. Jesteśmy także zaangażowani we wsparcie kultury i sportu. Nasza Grupa Kapitałowa dostarcza najbardziej kompleksową ofertę usług finansowych w Polsce. W jej skład wchodzą m.in. spółki działające w branży leasingowej, ubezpieczeniowej, oszczędności emerytalnych, funduszy inwestycyjnych i faktoringu. Kapitalizacja giełdowa PKO Banku Polskiego na koniec 2024 roku wyniosła 74,7 mld zł.
#nr 1 i kropka