Spot PKO Banku Polskiego „Kluczowe decyzje” ma już ponad 3,5 mln odsłon!
2018.03.19
Spot „Kluczowe decyzje” PKO Banku Polskiego, w niespełna 13 dni od startu kampanii, ma już 3,5 miliona odsłon. Dynamicznie rośnie oglądalność filmu w sieci.
Ponad 3,5 miliona odsłon spotu „Kluczowe decyzje” PKO Banku Polskiego,
Bank wspiera Polaków w podejmowaniu kluczowych decyzji.
Spot „Kluczowe decyzje” PKO Banku Polskiego, w niespełna 13 dni od startu kampanii, ma już ponad 3,5 miliona odsłon. Dynamicznie rośnie oglądalność filmu w sieci.
„Kluczowe decyzje” to spot otwierający nową platformę komunikacji PKO Banku Polskiego. Nawiązuje do podejmowania decyzji oraz realizacji marzeń - zarówno tych małych, codziennych jak i kluczowych - i naturalnie wplata rolę banku w ten kontekst. Film łączy rodzinny przekaz z nowoczesną projekcją przyszłości.
Spot obejrzało już ponad 3,5 miliona internautów i co rzadkie, aż 90 proc. z nich widziało go do końca.
Film zrealizował nominowany do nagrody Oscara reżyser i animator, Tomasz Bagiński. Muzykę opracował Marcin Pawłowski, znany jako Pawbeats. Przewodnikiem po decyzjach jest aktor Adam Cywka. W spocie pojawił się też Maciej Musiał, który jest twarzą komunikacji Banku skierowanej do klientów młodych.
Spot wyprodukowany został przez dom produkcyjny Dobro, postprodukcją zajął się Platige Image. Za strategię i opracowanie koncepcji kreatywnej odpowiada Agencja Warszawa, zaś za zakup mediów – Havas Media.
Spot w kampanii internetowej „Kluczowe decyzje” uzupełnia oryginalny making-of: dynamiczne zdjęcia, rockowe brzmienie i niestandardowe wypowiedzi twórców nagrywane od końca. To pierwsza na świecie reklama nakręcona w eksperymentalnej technologii ReserveTime.
Kluczowe decyzje – making of:
Spot „Kluczowe decyzje":
***
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. W 2017 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 3,1 mld zł (najwięcej w polskim sektorze bankowym) a wartość aktywów sięgnęła niemal 300 mld zł. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów (17,9 proc.), kredytów (17,7 proc.), w rynku leasingowym (12,0 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych niededykowanych (17,2 proc.). Posiadając ponad 8,3 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce z udziałem w rynku na poziomie ponad 21 proc. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która ma już 2,1 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski stał się najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym. Efektywna realizacja strategii wzrostowej sprawiła, że PKO Bank Polski na koniec 2017 roku był najcenniejszą spółką notowaną na GPW w Warszawie
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz zmiany ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej znajdują się w Polityce prywatności. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i akceptację plików cookies.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".