Zbliża się finał wyjątkowej kampanii reklamowej „MINI RATKA NA SPEŁNIENIE ŻYCZEŃ”
2017.12.15
W tym roku PKO Bank Polski zaoferował klientom niespotykaną dotąd możliwość składania życzeń w telewizji w ramach zintegrowanej kampanii marketingowej pożyczki gotówkowej.
Już 17 grudnia 2017 roku świąteczne życzenia klientów zapełnią całą przestrzeń reklamową TVP 1 w godz. 8-20.
Ponad 500 osób zgłosiło się do złożenia życzeń przed kamerą.
Finalnie wyemitowane będzie 120 minut życzeń.
Zainteresowani mogą zaskoczyć najbliższych, składając życzenia na antenie TVP1. Bank zachęcał do samodzielnego nagrywania życzeń i przesyłania ich za pośrednictwem witryny Bankdobrychzyczen.pl. Ponadto w najbardziej uczęszczanych punktach kilku miast Polski była obecna ekipa filmowa, która w ramach sondy ulicznej pomagała zainteresowanym stworzyć takie nagranie. Najciekawsze i najgorętsze wybrane życzenia zostaną wyemitowane 17 grudnia w specjalnych blokach reklamowych TVP1. Tego dnia cały czas reklamowy od godziny 8:00 do 20:00 zostanie oddany w ręce osób, które wzięły udział w tej nowatorskiej akcji.
- To był strzał w dziesiątkę. Polacy pokazali jak ważne jest dla nas Boże Narodzenie, najbliżsi, jak gorąco pragniemy dobrej przyszłości dla wszystkich i jak wiele dobrych uczuć przepełnia nasze serca. Akcja składania życzeń pod hasłem „Bank Dobrych Życzeń” spotkała się z ogromnym odzewem. Całość materiału z wyjątkowymi życzeniami dedykowanymi najbliższym, który został zebrany przez Bank, pozwoliło na zapełnienie całodziennego limitu czasu reklamowego w stacji TV – mówi Marek Kozłowski, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej w PKO Banku Polskim. - Z efektami naszej innowacyjnej akcji będzie można zapoznać się w najbliższą niedzielę na antenie TVP 1. Zachęcam do oglądania bloku reklamowego, może wśród wielu tych oryginalnych życzeń naładowanych pozytywnymi, świątecznymi emocjami będą życzenia dla Ciebie? – dodaje Marek Kozłowski.
Cała kampania wspierana jest spotami w głównych kanałach telewizyjnych oraz pakietach stacji niszowych. Równolegle prowadzona jest kampania w Internecie i mediach własnych. W dniu finału akcji, 17 grudnia od rana do godz. 20:00 zaplanowano specjalną emisję reklamy na stronie głównej Onetu zachęcającą do obejrzenia bloku reklamowego na antenie TVP 1.
Za pomysł kreatywny i produkcję spotów telewizyjnych odpowiedzialna jest Agencja Warszawa. Działania online przygotowała agencja Artegence (Internet), w planowaniu i zakupie mediów uczestniczył dom mediowy Havas Media.
***
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. W III kwartale 2017 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 902 mln zł, a wartość aktywów sięgnęła 290 mld zł. W całym 2016 r. Grupa Kapitałowa wypracowała 2,87 mld zł zysku, co było najlepszym wynikiem w sektorze finansowym. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów (17,2 proc.) oraz kredytów (17,7 proc.), w tym także w kredytach hipotecznych, spośród których niemal co trzeci udzielany jest przez PKO Bank Polski oraz przez PKO Bank Hipoteczny. Posiadając ponad 8,2 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce z udziałem w rynku na poziomie 21,8 proc. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która ma już ponad 1,7 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski stał się najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym. Dzięki przejęciu Raiffeisen-Leasing Polska, Grupa Kapitałowa stała się z kolei liderem rynku leasingu, z udziałem na poziomie 12,3 proc. Efektywna realizacja strategii wzrostowej sprawiła, że PKO Bank Polski jest najwyżej spozycjonowaną krajową spółką finansową w rankingu Forbes Global 2000 obejmującym największe giełdowe firmy na świecie. W 2016 roku, należący do Financial Times miesięcznik The Banker, po raz trzeci uhonorował PKO Bank Polski nagrodą „Bank of the Year in Poland”
Iwona Radomska
Iwona Radomska
Komunikacja oferty bankowości detalicznej, inwestycyjnej i dla firm
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz zmiany ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej znajdują się w Polityce prywatności. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i akceptację plików cookies.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".