2025.06.18
Ogólnopolskie festiwale muzyki popularnej w 2024 r. odwiedziło około 1 mln osób. PKO Bank Polski w tym roku chce zrobić jeszcze większy festiwalowy hałas i dołącza do partnerów Open’er Festival i Audioriver. W przestrzeni publicznej i kanałach cyfrowych rusza kampania reklamowa dotycząca zaangażowania banku w największe w Polsce wydarzenia muzyczne. Jej hasło przewodnie to – PKO Bank Polski. Robimy głośniej!
„Jesteśmy tam, gdzie są potrzeby naszych klientów – również muzyczne. Chcemy pomóc im w realizowaniu pasji i uprzyjemnić wakacyjny relaks, dlatego dołączamy do partnerów największych festiwali muzycznych: Open’er i Audioriver. Stworzymy na nich nasze specjalne strefy rozrywki pełne atrakcji. To nasz kolejny krok w drodze do wzmacniania pozycji banku numer #1 w Polsce”
– Marcin Szymkowiak, dyrektor Pionu Marketingu PKO Banku Polskiego.
PKO Bank Polski jest największym bankiem w kraju, instytucją z ponad 100-letniątradycją. Dostarczamy usługi finansowe dla ponad 12 milionów klientów indywidualnych, firmowych, korporacyjnych i samorządowych. Dzięki aplikacji IKO jesteśmy najbardziej mobilnym bankiem w kraju. Co sekundę rozliczamy w niej ponad 30 transakcji. Każdego dnia rozliczamy około miliona przelewów przychodzących i wychodzących. Jesteśmy w314 powiatach, a 75 proc. Polaków ma do nas mniej niż 5 km z domu. Ekspansję międzynarodową naszych klientów wspierają oddziały korporacyjne banku w Niemczech, Czechach, Słowacji i Rumunii. Za pośrednictwem Fundacji, inicjujemy i realizujemy projekty społeczne. Jesteśmy także zaangażowani we wsparcie kultury i sportu. Nasza Grupa Kapitałowa dostarcza najbardziej kompleksową ofertę usług finansowych w Polsce. W jej skład wchodzą m.in. spółki działające w branży leasingowej, ubezpieczeniowej, oszczędności emerytalnych, funduszy inwestycyjnych i faktoringu.
#nr 1 i kropka