2025.06.23
23 czerwca ruszyła nowa kampania bankowości korporacyjnej PKO Banku Polskiego – nowoczesna i oparta na tym, co dla biznesu naprawdę ważne: relacjach i zespołowości. Bank chce w niej pokazać, że bycie partnerem #1 dla firm to coś więcej niż oferta produktowa. To gotowość do działania ramię w ramię z przedsiębiorcami – z pełnym zrozumieniem ich potrzeb, wyzwań i ambicji. Dlatego w centrum kampanii są ludzie i współpraca, które budują trwałe relacje i realne efekty, nie tylko w biznesie, ale i w codziennym życiu. PKO Bank Polski wzmacnia swój wizerunek jako strategiczny partner dużych firm, oferujący nie tylko kompleksowe rozwiązania finansowe, lecz przede wszystkim profesjonalne wsparcie zespołu doradców, który gra z klientem do jednej bramki.
– Nasza najnowsza kampania skierowana do segmentu korporacji ma jasno pokazywać, że jesteśmy partnerem nie tylko dla klientów indywidualnych, ale także dużych firm i korporacji. Postawiliśmy na wyrazisty, nowoczesny przekaz, daleki od oczywistych obrazów i skojarzeń stosowanych w komunikacji do tego segmentu. Chcemy, by klienci korporacyjni zobaczyli w PKO Banku Polskim partnera, który ma ofertę na miarę potrzeb dużych firm oraz zapewnia profesjonalne wsparcie zespołu ekspertów bankowych
– podkreśla Marcin Szymkowiak, dyrektor Pionu Marketingu w PKO Banku Polskim.
- Partnerskie podejście do współpracy z biznesem wykracza daleko poza tradycyjne dostarczanie produktów finansowych. Dla wielu, zwłaszcza dużych, przedsiębiorstw relacja z bankiem ma dziś charakter strategiczny. Oczekują one rozwiązań dopasowanych do specyfiki branży, etapu rozwoju i konkretnych wyzwań operacyjnych. Dlatego w PKO Banku Polskim stworzyliśmy Client Service Team – zespół wysokiej klasy specjalistów, którzy kompleksowo wspierają firmy na każdym etapie współpracy. To eksperci z takich obszarów, jak m.in. leasing, faktoring, bankowość transakcyjna, produkty kredytowe, finansowanie handlu czy obsługa w ramach oddziałów zagranicznych. Ich zadaniem jest rekomendowanie optymalnych rozwiązań finansowych, które realnie wspierają rozwój i realizację strategicznych celów biznesowych klientów. W dzisiejszym świecie silne partnerstwo oznacza znacznie więcej niż oferta produktowa – to wspólne rozumienie celów i odpowiedzialność za ich realizację
- zauważa Marcin Majewski, dyrektor Pionu Relacji z Klientami Korporacyjnymi i Przedsiębiorstwami w PKO Banku Polskim
PKO Bank Polski jest największym bankiem w kraju, instytucją z ponad 100-letniątradycją. Dostarczamy usługi finansowe dla ponad 12 milionów klientów indywidualnych, firmowych, korporacyjnych i samorządowych. Dzięki aplikacji IKO jesteśmy najbardziej mobilnym bankiem w kraju. Co sekundę rozliczamy w niej ponad 30 transakcji. Każdego dnia rozliczamy około miliona przelewów przychodzących i wychodzących. Jesteśmy w314 powiatach, a 75 proc. Polaków ma do nas mniej niż 5 km z domu. Ekspansję międzynarodową naszych klientów wspierają oddziały korporacyjne banku w Niemczech, Czechach, Słowacji i Rumunii. Za pośrednictwem Fundacji, inicjujemy i realizujemy projekty społeczne. Jesteśmy także zaangażowani we wsparcie kultury i sportu. Nasza Grupa Kapitałowa dostarcza najbardziej kompleksową ofertę usług finansowych w Polsce. W jej skład wchodzą m.in. spółki działające w branży leasingowej, ubezpieczeniowej, oszczędności emerytalnych, funduszy inwestycyjnych i faktoringu.
#nr 1 i kropka