Pod hasłem „JEJ WYGODNOŚĆ MINI RATKA” PKO Bank Polski uruchomił nową kampanię pożyczki gotówkowej. 14 sierpnia ruszyła jej nowa odsłona. WEJDŹ DO KRÓLESTWA MINI RATKI PKO BANKU POLSKIEGO, GDZIE PANUJE SZYBKOŚĆ I WYGODA – brzmi kontynuacja sentencji.
Rusza nowa odsłona kampanii reklamowej pożyczki gotówkowej Mini Ratki
Nowoczesny i błyskawiczny dostęp do dodatkowych środków
Do skorzystania z oferty zachęca nowa odtwórczyni postaci Mini Ratki
PKO Bank Polski odpowiadając na oczekiwania klientów poszukujących wygodnego, nowoczesnego i błyskawicznego dostępu do dodatkowych środków przy niezbędnym minimum formalności oferuje swój koronny produkt kredytowy – popularną pożyczkę „Mini Ratkę”.
O pożyczkę gotówkową do 24 000 zł wraz z kredytowanymi kosztami, dostępną bez zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach – wystarczy dowód osobisty i wyciąg z konta z ostatnich 3 miesięcy można wnioskować w placówkach Banku, przez telefon, lub Internet.
Środki przekazywane są do dyspozycji klienta nawet tego samego dnia. Klienci mają możliwość skorzystania z pakietów ubezpieczeniowych od zdarzeń uniemożliwiających lub utrudniających spłatę pożyczki.
Nowej odsłonie Mini Ratki towarzyszy kampania reklamowa. Jej hasło to: „JEJ WYGODNOŚĆ MINI RATKA”, a jej głównym przekazem jest szybkość i wygoda w dostępie do dodatkowych środków przy minimum formalności. Głównym kanałem komunikacji reklamowej będzie Internet wspierany przez kampanię radiową, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w prasie. Kreacje przygotowała Agencja Warszawa, Artegence (Internet), w planowaniu i zakupie mediów uczestniczył dom mediowy Havas Media.
Kampania w mediach oraz ekspozycja materiałów reklamowych na BTL, siatkach i witrynach zaplanowana została do końca września br.
Od premiery pierwszej odsłony Mini Ratki, będącej uosobieniem samego produktu z udziałem wykreowanej postaci przypominającej wróżkę minęło 7 lat. Według opinii wielu osób, co siedem lat człowiek dostaje nową energię. Zgodnie z tą zasadą, dotychczasowa jasnowłosa, żartobliwa odtwórczyni Mini Ratki również przeszła przemianę. Obecna bohaterka to charyzmatyczna, ciemnowłosa postać, w którą w najnowszej edycji kampanii wcieliła się Justyna Napiórkowska i tym samym dołączyła do grona naszych reklamowych gwiazd bankowych.
PKO Bank Polski systematycznie pracuje nad usprawnieniami procesów sprzedaży standardowej oferty pożyczki gotówkowej, niezależnie od preferowanego kanału dystrybucji. Stali klienci Banku mają dostęp do spersonalizowanej oferty pożyczki, dzięki czemu oczekiwana przez klienta kwota może znaleźć się na jego rachunku nawet w kilkanaście minut od złożenia wniosku. Ten proces jest dostępny w serwisie transakcyjnym iPKO, aplikacji mobilnej IKO oraz za pośrednictwem Contact Center. Rozwiązania te zapewniają stałym klientom Banku efektywny dostęp do dodatkowej gotówki, tj. możliwość szybkiego otrzymania środków bez konieczności wizyty w placówce Banku.
Więcej o pożyczce gotówkowej
Wakacje kredytowe - możliwość zawieszenia spłaty nawet na 3 miesiące
Nie musisz mieć konta w PKO Banku Polskim, aby skorzystać z pożyczki
Maksymalny okres kredytowan - 120 miesięcy - w przypadku pożyczki na spłatę innych kredytów (konsolidacja) - 96 miesięcy w pozostałych przypadkach
Informacje o pożyczce gotówkowej, w tym Taryfa prowizji i opłat bankowych, są dostępne w placówkach Banku i na www.pkobp.pl.
***
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. W I kwartale 2017 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 525 mln zł, a wartość aktywów sięgnęła 288,5 mld zł. W całym 2016 r. Grupa Kapitałowa wypracowała 2,87 mld zł zysku, co było najlepszym wynikiem w sektorze finansowym. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów (17,3 proc.) oraz kredytów (17,7 proc.), w tym także w kredytach hipotecznych, spośród których niemal co trzeci udzielany jest przez PKO Bank Polski oraz przez PKO Bank Hipoteczny. Posiadając 8 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce z udziałem w rynku na poziomie 22 proc. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która została aktywowana już 1,2 mln razy, PKO Bank Polski stał się najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym. Dzięki przejęciu Raiffeisen-Leasing Polska, Grupa Kapitałowa stała się z kolei liderem rynku leasingu, z udziałem na poziomie 13 proc. Efektywna realizacja strategii wzrostowej sprawiła, że PKO Bank Polski jest najwyżej spozycjonowaną krajową spółką finansową w rankingu Forbes Global 2000 obejmującym największe giełdowe firmy na świecie. W 2016 roku, należący do Financial Times miesięcznik The Banker, po raz trzeci uhonorował PKO Bank Polski nagrodą „Bank of the Year in Poland”.
Iwona Radomska
Iwona Radomska
Komunikacja oferty bankowości detalicznej, inwestycyjnej i dla firm
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz zmiany ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej znajdują się w Polityce prywatności. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i akceptację plików cookies.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".