PKO Bank Polski otrzymał dwie Złote Szpalty w konkursie Power of Content Marketing Awards „Szpalty Roku”! Nagrodzono projekty: „PKO Bank Polski Biegajmy razem” oraz kampanię „#zkopyta” promującą Cavaliadę.
PKO Bank Polski otrzymał dwie nagrody w tegorocznej edycji Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku 2017.
Złoto w kategorii Content marketing – sport dla projektu „PKO Bank Polski Biegajmy razem”.
#zkopyta – kampania social mediowa projektu Cavaliada Warszawa 2017 nagrodzona Złotą Szpaltą.
Projekt „PKO Bank Polski Biegajmy razem” był bezkonkurencyjny w kategorii Content marketing – sport. Jury konkursu przyznało Złotą Szpaltę za komercyjną kampanię o charakterze charytatywnym, angażowanie pracowników i dobrą oprawę PR.
Główną nagrodę Bank zdobył także w kategorii Kampania social mediowa jako autonomiczny projekt. Akcja „#zkopyta”, która promowała warszawską Cavaliadę, została doceniona za zaangażowanie wolontariuszy, dotarcie do grupy docelowej i nienachalną promocję marki.
„PKO Bank Polski Biegajmy razem” to autorski projekt, którego celem jest popularyzacja zdrowia, aktywności fizycznej, a także idei wspólnego biegania i pomagania. Podczas sponsorowanych przez Bank masowych imprez biegowych prowadzone są akcje charytatywne „biegnę dla…” na rzecz osób potrzebujących wsparcia w ratowaniu życia lub zdrowia. Od trzech lat jest też organizatorem ogólnopolskiego PKO Biegu Charytatywnego na 12 stadionach w Polsce. W komunikacji Bank duży nacisk kładzie na media społecznościowe. Profil „PKO Bank Polski Biegajmy razem” na Facebooku ma obecnie ponad 55 tys. fanów, a na Instagramie ponad 5,8 tys. obserwujących. Podsumowanie projektu w 2016 r.:
Kampania social mediowa „#zkopyta”, realizowana we współpracy z MediaStorm, w niestandardowy sposób komunikowała warszawski finał zawodów jeździeckich Cavaliada Tour 2017, sponsorowanych od kilku lat przez PKO Bank Polski. Jej celem było podkreślenie tego, co najbardziej wyraziste: emocji i pasji ludzi współtworzących zawody, oczami wolontariuszy z wykorzystaniem hashtaga #zkopyta oraz materiałów wideo. Podsumowanie projektu:
Szpalty Roku jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska. Upowszechnia wysokie standardy w tworzeniu polskich projektów content marketingowych. Działania PR i projekty edukacyjne PKO Banku Polskiego były doceniane już we wcześniejszych edycjach konkursu. Przykładowo w ubiegłym roku Bank otrzymał złoto za unikatowy na rynku projekt Bankowiki oraz brąz: za kampanię PR „Odkładaj na najdłuższe wakacje życia” i za portal dla klientów Bankomania.
***
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. W I kwartale 2017 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 525 mln zł, a wartość aktywów sięgnęła 288,5 mld zł. W całym 2016 r. Grupa Kapitałowa wypracowała 2,87 mld zł zysku, co było najlepszym wynikiem w sektorze finansowym. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów (17,3 proc.) oraz kredytów (17,7 proc.), w tym także w kredytach hipotecznych, spośród których niemal co trzeci udzielany jest przez PKO Bank Polski oraz przez PKO Bank Hipoteczny. Posiadając 8 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce z udziałem w rynku na poziomie 22 proc. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która ma już 1,2 mln aktywnych użytkowników, PKO Bank Polski stał się najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym. Dzięki przejęciu Raiffeisen-Leasing Polska, Grupa Kapitałowa stała się z kolei liderem rynku leasingu, z udziałem na poziomie 13 proc. Efektywna realizacja strategii wzrostowej sprawiła, że PKO Bank Polski jest najwyżej spozycjonowaną krajową spółką finansową w rankingu Forbes Global 2000 obejmującym największe giełdowe firmy na świecie. W 2016 roku, należący do Financial Times miesięcznik The Banker, po raz trzeci uhonorował PKO Bank Polski nagrodą „Bank of the Year in Poland”.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz zmiany ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej znajdują się w Polityce prywatności. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i akceptację plików cookies.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".