PKO Bank Polski ogłasza przetarg otwarty na wybór firmy do działań z zakresu merchandisingu, produkcji i montażu folii reklamowej oraz nośników reklamy wielkoformatowej
2016.07.15
PKO Bank Polski ogłasza przetarg otwarty na wybór firmy do działań z zakresu merchandisingu, produkcji i montażu folii reklamowej oraz nośników reklamy wielkoformatowej.
PKO Bank Polski 15 lipca 2016 roku, rozpoczął postępowanie przetargowe na wybór firmy zajmującej się kompleksowym świadczeniem usług z zakresu merchandisingu, folii i nośników reklamy wielkoformatowej.
Termin nadsyłania zgłoszeń wraz z wymaganymi dokumentami upływa 21 lipca 2016 roku, o godzinie 12.00.
Postępowanie ma na celu wybór firmy specjalizującej się w działaniach z zakresu:
merchandisingu bankowego,
produkcji, montażu i demontażu folii na witrynach placówek Banku,
wykonania nośników reklamy wielkoformatowej.
Przetarg ma charakter otwarty. Wybrana firma będzie świadczyła usługi dla Banku, spółek Grupy Kapitałowej oraz Fundacji PKO Banku Polskiego. Postępowanie zakupowe będzie prowadzone zgodnie z przepisami wewnętrznymi Banku – nie obowiązuje ustawa Prawo Zamówień Publicznych.
Termin nadsyłania zgłoszeń wraz z umowami o poufności upływa 21 lipca 2016 roku, o godzinie 12.00.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. W I kw. 2016 r. według danych skonsolidowanych jego zysk netto wyniósł 639 mln zł, a wartość sumy bilansowej sięgnęła 267,1 mld zł. W sumie w ciągu ostatnich 5 lat aktywa Grupy Kapitałowej PKO zwiększyły się o 100 mld zł – zarówno w wyniku rozwoju organicznego, jak i fuzji z Nordea Bank Polska ocenianej jako jedna z najlepiej przeprowadzonych na rynku. Efektywna realizacja strategii wzrostowej sprawiła, że PKO Bank Polski jest najwyżej spozycjonowaną krajową spółką w najnowszej edycji rankingu Forbes Global 2000 obejmującym największe giełdowe firmy na świecie. Jest też najbardziej wartościową marką na krajowym rynku finansowym, wycenianą przez dziennik Rzeczpospolita na 3,6 mld zł. Bank dysponuje najszerszą na rynku i wielokrotnie nagradzaną ofertą usług oraz jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały rynkowe na rynku kredytów (17,5%) oraz depozytów (16,8%). Jest liderem w zakresie obsługi sektora samorządowego – jego udział w finansowaniu samorządów kredytami wynosi 20%, a udział w segmencie obligacji komunalnych przekracza 40%. Dzięki stałemu poprawianiu jakości obsługi, Bank cyklicznie zwycięża w badaniu infolinii bankowych przeprowadzanym przez ARC Rynek i Opinia. W 2014 roku PKO Bank Polski został uhonorowany przez należący do Financial Times miesięcznik The Banker nagrodą „Bank of the Year in Poland”. Bank zwyciężył także w prestiżowym konkursie „Distribution&Marketing Innovation in Retail Financial Services” organizowanym przez Efma, gdzie za najlepszą światową innowację w płatnościach został uznany projekt przekształcenia mobilnej aplikacji IKO w rynkowy standard płatności BLIK.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz zmiany ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej znajdują się w Polityce prywatności. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i akceptację plików cookies.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".