Ponad 500 tys. osób aktywowało na swoich telefonach aplikację mobilną PKO Banku Polskiego! Systematycznie rośnie też liczba klientów płatności zbliżeniowych HCE, które w ciągu miesiąca od udostępnienia zyskały ponad 60 tys. użytkowników. Aplikacja mobilna IKO staje się dla wielu klientów pierwszym i najważniejszym kanałem dostępu do Banku.
Ponad 500 tys. osób aktywowało już IKO – aplikację mobilną, która umożliwia pełne bankowanie w telefonie klientom PKO Banku Polskiego.
Ponad 60 tys. osób, w ciągu miesiąca od udostępnienia nowej funkcji, postanowiło skorzystać z mobilnych płatności zbliżeniowych HCE.
Od uruchomienia nowej wersji aplikacji w listopadzie ub. roku liczba użytkowników rośnie dynamicznie. Bank planuje wprowadzenie kolejnych nowych funkcjonalności w IKO jak przelewy P2P dla osób korzystających z BLIKA w innych bankach, a także logowanie dzięki Touch ID.