PKO Bank Polski, sponsor największych imprez biegowych w Polsce, wprowadził nowy wizerunek kart kredytowych. Teraz pasjonaci tego sportu mogą mieć kartę z butami do biegania.
Karta kredytowa z wizerunkiem biegowym to idealna propozycja dla osób, które lubią biegać i traktują tę dyscyplinę jako prawdziwą, życiowa pasję. Choć nie tylko. Od teraz niezwykłe buty do biegania mogą znaleźć się w każdym portfelu, zarówno na srebrnych, jak i złotych kartach kredytowych wydawanych przez PKO Bank Polski: MasterCard Standard, PKO Visa Classic, PKO Visa Gold i PKO MasterCard Gold.
Wprowadzeniu nowego wizerunku karty towarzyszy promocja. Pierwsze 200 osób, które podczas Biegu Świętojańskiego z PKO Bankiem Polskim w Gdyni podpisze w dniach 18-19 czerwca umowę o wydanie karty i dokona nią jednej płatności do końca lipca, otrzyma plecak sportowy. Bieg odbędzie się 19 czerwca. Co ważne, po raz pierwszy będzie można zawrzeć umowę o kartę kredytową poza oddziałem Banku.
PKO Bank Polski jest liderem na rynku kart kredytowych. W zestawieniu za I kwartał 2015 przygotowanym przez portal prnews.pl zajął pierwsze miejsce z liczbą 815 665 aktywnych wydanych kart.
PKO Bank Polski wspiera największe imprezy biegowe w całej Polsce, w tym PKO Wrocław Maraton, PKO Poznań Maraton, cykle PKO Rzeszów Biega, PKO Grand Prix Gdyni czy Warszawska Triada Biegowa. Podczas wszystkich sponsorowanych przez Bank wydarzeń prowadzone są akcje „biegnę dla…” na rzecz osób potrzebujących wsparcia w ratowaniu życia lub zdrowia. Od 2013 r. Bank zorganizował 114 charytatywnych akcji biegowych, w których uczestniczyło ponad 32 tys. osób. Dzięki ich zaangażowaniu Fundacja PKO Banku Polskiego przekazała beneficjentom ok. 1,66 mln zł.
Informacje o promocji w Gdyni są dostępne na stronie:
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Skonsolidowany zysk netto w I kwartale 2015 roku wyniósł 647 mln zł. Został uhonorowany nagrodą „Bank of the Year in Poland” przyznaną przez miesięcznik „The Banker” należący do „Financial Times”. PKO Bank Polski zajął pierwsze miejsce w rankingu Najlepszy Bank dla Firm miesięcznika „Forbes”, uzyskując sześć gwiazdek w ogólnej klasyfikacji. Bank uplasował się także w ścisłej czołówce, zajmując 3. pozycję w rankingu Jakość na Bank 2013, przygotowanym przez TNS Polska oraz „Puls Biznesu”. Contact Center Banku po raz siódmy zwyciężył w cyklicznym badaniu infolinii bankowych, przeprowadzanym przez ARC Rynek i Opinia. Bank kolejny rok z rzędu zwyciężył w rankingu 50 największych banków w Polsce miesięcznika finansowego „Bank”. W tegorocznej edycji rankingu zwyciężył w kategorii Banki finansujące nieruchomości, a wśród banków oferujących kredyty konsumenckie Consumer finance zajął 3. miejsce. W XII edycji konkursu Lider Informatyki Instytucji Finansowych 2013 „Gazety Bankowej” PKO Bank Polski otrzymał nagrodę w kategorii Bankowość elektroniczna i e-finanse, którą kapituła konkursu przyznała PKO Bankowi Polskiemu za wdrożenie aplikacji IKO. Bank wygrał również w kategorii Systemy back office za wdrożenie Centrum Innowacji. O tytuł Lidera walczyło kilkanaście instytucji finansowych, przede wszystkim z sektora bankowego i ubezpieczeniowego. Kapituła Konkursu VIII Kongresu Gospodarki Elektronicznej nagrodziła PKO Junior w kategorii Projekt Roku. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju. Pozostaje najbardziej wartościową marką polskiej bankowości według magazynu „The Banker”, który wycenił wartość marki PKO Banku Polskiego na 1,25 mld dolarów. W Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2014 „Rzeczpospolitej” marka PKO Banku Polskiego pozostała najcenniejsza w kategorii finanse - jej wartość wyceniono na 3,6 mld złotych. Kapituła Konkursu Liderów Świata Bankowości, organizowanego w ramach Polskiego Kongresu Gospodarczego, przyznała PKO Bankowi Polskiemu nagrody w kategoriach Najlepszy Bank oraz Najbardziej Innowacyjny Bank w 2012 roku za nową ofertę Szkolnych Kas Oszczędności. Bank znalazł się w gronie najlepszych pracodawców w rankingach przygotowanych w oparciu o opinie studentów. Wysoką pozycję Banku potwierdzają badania międzynarodowej firmy Universum Global i stowarzyszenia AIESEC, przeprowadzane wśród studentów najlepszych uczelni w kraju. PKO Bank Polski jest także laureatem plebiscytu Złoty Bankier 2013 w kategorii Najlepszy kredyt hipoteczny i Innowacja Finansowa za aplikację IKO.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz zmiany ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej znajdują się w Polityce prywatności. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i akceptację plików cookies.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".