Dyrektor marketingu PKO Banku Polskiego człowiekiem roku według magazynu Brief
2014.10.30
Konsekwentne zarządzanie marką PKO Banku Polskiego i spółek Grupy Kapitałowej po raz kolejny zostało docenione przez branżę marketingową. Tomasz Marszałł zdobył tytuł „Człowiek marketingu i sprzedaży Briefu 2014”.
Kapituła konkursu magazynu „Brief” nagrodziła osiągnięcia dyrektora marketingu PKO Banku Polskiego w zakresie zarządzania marką największego polskiego banku. Tomasz Marszałł funkcję dyrektora marketingu pełni od 2010 roku. Jest zdobywcą Grand Prix i tytułu „Dyrektora Marketingu 2011 roku”. Kampanię repozycjonującą markę PKO Banku Polskiego, z udziałem Szymona Majewskiego, nagrodzono Srebrnym Effie 2012, Złotym Effie 2014 oraz Grand Prix Effie 2014. Działania na rzecz rewitalizacji marki PKO Banku Polskiego znalazły również uznanie w postaci nagrody Lampart 2012 i 2013, za najbardziej podziwianą kreację marki bankowej, a w 2014 znalazł się w gronie European Top 50 CMO wydawnictwa The Internationalist.
- Człowiek Marketingu i Sprzedaży Briefu, to bardzo prestiżowe wyróżnienie. Nagroda przyznawana jest imiennie, ale laureatami są wszyscy członkowie mojego zespołu, zarówno pracującego w Banku jak i w firmach zewnętrznych. Wyróżnienie jest potwierdzeniem, że konsekwencja, upór, wiara w cel oraz ciężka praca przynoszą wymierne efekty – podkreśla Tomasz Marszałł, dyrektor Departamentu Marketingu PKO Banku Polskiego.
Obchodzący w tym roku piętnastolecie istnienia magazyn „Brief” od kilku lat przyznaje nagrody „Ludzie Roku Briefu” osobom, które odznaczyły się aktywnością zawodową, przyczyniając się do rozwoju regionu i kraju. W ubiegłym roku Człowiekiem Roku Briefu został Zbigniew Jagiełło – prezes PKO Banku Polskiego.
***
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Skonsolidowany zysk netto po I półroczu 2014 roku wyniósł 1658,1 mln zł. PKO Bank Polski zajął pierwsze miejsce w rankingu Najlepszy Bank dla Firm miesięcznika „Forbes”, uzyskując sześć gwiazdek w ogólnej klasyfikacji. Bank uplasował się także w ścisłej czołówce, zajmując 3. pozycję w rankingu Jakość na Bank 2013, przygotowanym przez TNS Polska oraz „Puls Biznesu”. Contact Center Banku po raz szósty zwyciężył w cyklicznym badaniu infolinii bankowych, przeprowadzanym przez ARC Rynek i Opinia. Bank kolejny rok z rzędu zwyciężył w rankingu 50 największych banków w Polsce „Miesięcznika Finansowego Bank”. W tegorocznej edycji rankingu zwyciężył w kategorii Banki finansujące nieruchomości, a wśród banków oferujących kredyty konsumenckie Consumer finance zajął 3. miejsce. W XII edycji konkursu Lider Informatyki Instytucji Finansowych 2013 „Gazety Bankowej” PKO Bank Polski SA otrzymał nagrodę w kategorii Bankowość elektroniczna i e-finanse kapituła konkursu przyznała PKO Bankowi Polskiemu za wdrożenie aplikacji IKO. Bank wygrał również w kategorii Systemy back office za wdrożenie Centrum Innowacji. O tytuł Lidera walczyło kilkanaście instytucji finansowych, przede wszystkim z sektora bankowego i ubezpieczeniowego. Kapituła Konkursu VIII Kongresu Gospodarki Elektronicznej nagrodziła PKO Junior w kategorii Projekt Roku. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju. Pozostaje najbardziej wartościową marką polskiej bankowości według prestiżowego magazynu „The Banker”, który wycenił wartość marki PKO Banku Polskiego na 1,25 mld dolarów. W Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2013 „Rzeczpospolitej” marka PKO Banku Polskiego pozostała najcenniejsza w kategorii finanse - jej wartość wyceniono na 3,7 mld złotych. Kapituła Konkursu Liderów Świata Bankowości, organizowanego w ramach Polskiego Kongresu Gospodarczego, przyznała PKO Bankowi Polskiemu nagrody w kategorii Najlepszy Bank oraz Najbardziej Innowacyjny Bank w 2012 roku za nową ofertę Szkolnych Kas Oszczędności. Bank znalazł się w gronie najlepszych pracodawców w rankingach przygotowanych w oparciu o opinie studentów. Wysoką pozycję Banku potwierdzają badania międzynarodowej firmy Universum Global i stowarzyszenia AIESEC, przeprowadzane wśród studentów najlepszych uczelni w kraju. PKO Bank Polski jest także laureatem plebiscytu Złoty Bankier 2013 w kategorii Najlepszy kredyt hipoteczny i Innowacja Finansowa za aplikację IKO.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz zmiany ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej znajdują się w Polityce prywatności. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i akceptację plików cookies.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".