Nowy serwis to przede wszystkim nowoczesny, intuicyjny i rozbudowany interfejs, ale również odświeżona szata graficzna, łatwiejsza nawigacja oraz szybki dostęp do najczęściej wykorzystywanych funkcji.
Przygotowując nową odsłonę iPKO Bank kierował się przede wszystkim opiniami i sugestiami klientów, ale też trendami rynkowymi. Aby dopasować wdrażane rozwiązania do zmieniających się potrzeb użytkowników wszystkie najważniejsze funkcje dostępne są ze strony głównej serwisu – między innymi podsumowanie finansów, możliwość wykonania przelewu czy podglądu operacji na rachunkach. Nowa platforma oferuje również wiele dodatkowych udogodnień, np. dodawanie avatarów odbiorców i ich prezentacji na liście operacji na rachunku. Nowością jest przelew zwrotny dla uznań na historii rachunku. Dodatkowo klienci będą mogli personalizować nowe iPKO: nadawać nazwy własne rachunkom, lokatom i kredytom, czy też dodawać grafiki lub zdjęcia do odbiorców przelewów. Nowa strona logowania w serwisie informacyjnym skupi wszystkie serwisy transakcyjne Grupy Kapitałowej Banku, a klient będzie mógł ustawić jeden z nich jako domyślny.
- „Dotychczasowy wygląd iPKO wdrażany był w 2008 roku. Przez ten czas zmieniła się technologia, oczekiwania klientów i przede wszystkim sposób korzystania przez nich z serwisów bankowych. Wszystkie te elementy uwzględniliśmy w nowym projekcie – wszystkie najważniejsze informacje prezentowane są od razu po zalogowaniu, a najczęściej wykorzystywane funkcje są dostępne po najechaniu kursorem lub na jedno kliknięcie. Zwróciliśmy też uwagę na ergonomię i przejrzystość serwisu, dzięki czemu korzystanie z niego będzie znacznie wygodniejsze.” - mówi Jakub Grzechnik, Dyrektor Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej w PKO Banku Polskim.
Nowa odsłona iPKO to:
odświeżona szata graficzna dostosowana do serwisu informacyjnego PKO Banku Polskiego,
nowa strona startowa prezentująca wszystkie najczęściej poszukiwane informacje i najczęściej wykonywane transakcje (dostępne środki, ostatnie operacje na rachunku, zlecenie przelewu, podsumowanie finansów),
nowy układ nawigacji - w jednym miejscu, bezpośrednio pod menu głównym,
połączona lista zdefiniowanych odbiorców i płatności z możliwością ustawienia, do których odbiorców przelew będzie potwierdzany kodem z narzędzia autoryzacji,
operacje wykonywane w nowych oknach na półprzezroczystej warstwie, przy zachowaniu bieżącego kontekstu pracy, dzięki czemu użytkownik może w łatwy i szybki sposób poruszać się po serwisie,
nowa forma prezentacji formularzy umożliwiająca swobodne poruszanie się po wszystkich ekranach wypełnianego formularza,
uproszczone i przeprojektowane funkcje oraz kluczowe operacje w serwisie, tak aby były jeszcze bardziej przyjazne i intuicyjne,
boks „na skróty”, w którym użytkownik może szybko dotrzeć do najbardziej potrzebnych funkcji związanych z danym produktem.
W pierwszej odsłonie serwisu wdrożone zostaną wszystkie najczęściej wykorzystywane przez klientów zakładki, między innymi rachunki, lokaty, karty, kredyty. W kolejnych etapach dołączane będą sukcesywnie pozostałe funkcje.
Użytkownicy po uruchomieniu nowego iPKO będą mogli korzystać zarówno z dotychczasowej, jak i odświeżonej platformy oraz przełączać się między nimi przy pomocy jednego kliknięcia, bez ponownego logowania. Takie rozwiązanie pozwoli klientom w przyjazny sposób zapoznać się z interfejsem i testować poszczególne funkcje, a w razie potrzeby płynnie wrócić do poprzedniej wersji serwisu. Nowe iPKO dostępne będzie pod adresem https://www.ipko.pl/nowe/
PKO Bank Polski rozpoczął już akcję informacyjną dotyczącą nowego serwisu. Na stronie internetowej Banku oraz w serwisie transakcyjnym publikowane są zapowiedzi wprowadzenia nowego iPKO, z kolei na bankowym portalu edukacyjnym Bankomania dostępnym pod adresem http://bankomania.pkobp.pl/ pojawią się filmy instruktażowe prezentujące funkcje serwisu: logowanie do systemu, zarządzanie rachunkiem czy sposoby wykonania przelewów. Dodatkowo, na bankowej stronie www widoczna będzie zakładka poświęcona nowemu iPKO z bazą wiedzy, filmami, odpowiedziami na najczęstsze pytania oraz formularzem umożliwiającym wyrażenie opinii.
***
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Skonsolidowany zysk netto po I półroczu 2014 roku wyniósł 1658,1 mln zł. PKO Bank Polski uplasował się w ścisłej czołówce, zajmując 3. pozycję w rankingu Jakość na Bank 2013, przygotowanym przez TNS Polska oraz „Puls Biznesu”. Contact Center Banku po raz szósty zwyciężył w cyklicznym badaniu infolinii bankowych, przeprowadzanym przez ARC Rynek i Opinia. Bank kolejny rok z rzędu zwyciężył w rankingu 50 największych banków w Polsce „Miesięcznika Finansowego Bank”. W tegorocznej edycji rankingu zwyciężył w kategorii Banki finansujące nieruchomości, a wśród banków oferujących kredyty konsumenckie Consumer finance zajął 3. miejsce. W XII edycji konkursu Lider Informatyki Instytucji Finansowych 2013 „Gazety Bankowej” PKO Bank Polski SA otrzymał nagrodę w kategorii Bankowość elektroniczna i e-finanse kapituła konkursu przyznała PKO Bankowi Polskiemu za wdrożenie aplikacji IKO. Bank wygrał również w kategorii Systemy back office za wdrożenie Centrum Innowacji. O tytuł Lidera walczyło kilkanaście instytucji finansowych, przede wszystkim z sektora bankowego i ubezpieczeniowego. Kapituła Konkursu VIII Kongresu Gospodarki Elektronicznej nagrodziła PKO Junior w kategorii Projekt Roku. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju. Pozostaje najbardziej wartościową marką polskiej bankowości według prestiżowego magazynu „The Banker”, który wycenił wartość marki PKO Banku Polskiego na 1,25 mld dolarów. W Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2013 „Rzeczpospolitej” marka PKO Banku Polskiego pozostała najcenniejsza w kategorii finanse - jej wartość wyceniono na 3,7 mld złotych. Kapituła Konkursu Liderów Świata Bankowości, organizowanego w ramach Polskiego Kongresu Gospodarczego, przyznała PKO Bankowi Polskiemu nagrody w kategorii Najlepszy Bank oraz Najbardziej Innowacyjny Bank w 2012 roku za nową ofertę Szkolnych Kas Oszczędności. Bank znalazł się w gronie najlepszych pracodawców w rankingach przygotowanych w oparciu o opinie studentów. Wysoką pozycję Banku potwierdzają badania międzynarodowej firmy Universum Global i stowarzyszenia AIESEC, przeprowadzane wśród studentów najlepszych uczelni w kraju. PKO Bank Polski jest także laureatem plebiscytu Złoty Bankier 2013 w kategorii Najlepszy kredyt hipoteczny i Innowacja Finansowa za aplikację IKO.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz zmiany ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej znajdują się w Polityce prywatności. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i akceptację plików cookies.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".