Wiarygodny partner gospodarczy, lider instytucji finansowych dysponujący profesjonalnym zapleczem kadrowym – to opinie na temat PKO Banku Polskiego uzasadniające ostatnio przyznane nagrody. ...
Wiarygodny partner gospodarczy, lider instytucji finansowych dysponujący profesjonalnym zapleczem kadrowym – to opinie na temat PKO Banku Polskiego uzasadniające ostatnio przyznane nagrody.
Największy bank w Europie Środkowo-Wschodniej został wyróżniony tytułem Ambasador Polskiej Gospodarki w kategorii Marka Europejska. Gala wręczenia dyplomów przedstawicielom firm nagrodzonych w trzeciej edycji konkursu organizowanego przez Business Centre Club pod patronatem Ministra Spraw Zagranicznych odbyła się 16 maja br. W trakcie uroczystości podkreślano, że każdy Ambasador Polskiej Gospodarki promuje nasz kraj na arenie międzynarodowej, jako wiarygodnego partnera gospodarczego. Jednocześnie przyczynia się do rozwoju ekonomicznego Polski, przyciąga inwestorów oraz kreuje pozytywny wizerunek polskiego przedsiębiorcy.
PKO Bank Polski jest regularnie nagradzany w prestiżowych rankingach. Wyniki uzyskane w 2010 roku zapewniły mu pozycję lidera w rankingu Gazety Finansowej „100 najlepszych instytucji” oraz I miejsce w kategorii Banki. Wśród domów maklerskich, najlepszy okazał się Dom Maklerski PKO Banku Polskiego.
Bank jest nie tylko wysoko oceniany i nagradzany za osiągane wyniki finansowe oraz atrakcyjną ofertę dla klientów. Wyróżnienia zdobywa również jego kadra. W organizowanym przez Narodowy Bank Polski przy współudziale redakcji Rzeczpospolitej i Gazety Giełdy Parkiet Konkursie na Najlepszego Analityka Makroekonomicznego, którego celem jest wyróżnianie ekonomistów najtrafniej prognozujących sytuację w gospodarce, w kategorii „Inwestycje” drugie miejsce zajął Zespół Analityków PKO Banku Polskiego. Dyplomy nagrodzonym zespołom wręczono 16 maja br. w siedzibie NBP. To już druga nagroda w dotychczasowych trzech edycjach konkursu. Jest ona efektem trafnych prognoz i rzetelnych analiz procesów gospodarczych przygotowywanych przez zespół analityków PKO Banku Polskiego. Wyniki ich pracy służą pracownikom Banku, klientom oraz dziennikarzom.
***
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. Zysk netto za I kwartał 2011 roku wyniósł 851 mln zł. Z ponad 25-procentowym udziałem w rynku Bank zajmuje także czołowe miejsce w sprzedaży złotowych kredytów hipotecznych, oferując oprócz tradycyjnych kredytów hipotecznych również preferencyjne kredyty mieszkaniowe z dopłatą państwa. PKO Bank Polski jest regularnie nagradzany w prestiżowych rankingach. Oferta kredytu hipotecznego, pod względem dostosowania do nietypowych oczekiwań klientów, została uznana za najlepszą na rynku przez portal finansowy Comperia.pl. Bank został również doceniony za elastyczność oferty tych kredytów, które mogą być udzielane na sfinansowanie różnych celów oraz w kategorii najlepszego banku oszczędnościowo-inwestycyjnego. Aż pięć produktów PKO Banku Polskiego: kredyt hipoteczny, kredyt gotówkowy, konto, lokata i karta kredytowa, zostało nagrodzonych przez miesięcznik Reader’s Digest certyfikatami „Produkt Roku 2010” jako najczęściej i najchętniej wybierane przez klientów. Bank jest też m.in. laureatem „Złotego Bankiera” za najlepszy na rynku kredyt gotówkowy i kredyt dla firm, zwycięzcą konkursu „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców”, posiadaczem certyfikatu „Firma Przyjazna Klientowi” oraz najlepszym bankiem komercyjnym według Warsaw Business Journal. Innowacyjne rozwiązania bankowości korporacyjnej PKO Banku Polskiego zostały nagrodzone w konkursie Europrodukt. Bank otrzymał w ostatniej edycji tego konkursu trzy statuetki w kategorii produkt – za rachunek płacowy i skonsolidowany oraz rachunek escrow. Nowoczesne rozwiązania technologiczne wdrażane przez Bank zostały z kolei docenione przez Gazetę Bankową, która przyznała mu tytuł „Bankowego Lidera Informatyki Instytucji Finansowych 2010”. Według analiz firmy badawczej MillwardBrown SMG/KRC PKO Bank Polski cieszy się najwyższym zaufaniem spośród badanych instytucji finansowych – 3/4 ankietowanych ufa jego stabilności finansowej. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju, o czym świadczy pozycja lidera rankingu „Top Marka” według magazynu Press. Jest także najdroższą marką na polskim rynku bankowym. Specjaliści z magazynu The Banker wycenili jej wartość na półtora miliarda dolarów, a w rankingu Rzeczpospolitej „Polskie Marki 2010” jej wartość została określona na 3,6 mld zł.
Łukasz Tarnawa, Główny Ekonomista PKO Banku Polskiego odbiera z rąk Marka Belki , dyplom za zajęcie II miejsca w konkursie na Najlepszego Analityka Makroekonomicznego.jpg
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz zmiany ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej znajdują się w Polityce prywatności. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i akceptację plików cookies.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".