Z inicjatywy PKO Banku Polskiego oraz Fundacji Banku w całej Polsce zorganizowano Integracyjne Spotkania Mikołajkowe. W 26 miastach wzięło w nich udział ponad 7 tys. dzieci. ...
Z inicjatywy PKO Banku Polskiego oraz Fundacji Banku w całej Polsce zorganizowano Integracyjne Spotkania Mikołajkowe. W 26 miastach wzięło w nich udział ponad 7 tys. dzieci.
W spotkaniach uczestniczyli podopieczni z domów dziecka, PCK, fundacji, domów pomocy społecznej, TPD oraz dzieci pracowników Banku w wieku od 4. do 13. roku życia. Specjalnie dla nich zorganizowano mini spektakl oraz animacje warsztatowe, zabawy i konkursy z nagrodami. Dzieci wspólnie przygotowywały ozdoby i ubierały choinki, które później zostały podarowane placówkom opiekuńczym. Punktem kulminacyjnym zabawy było przybycie Mikołaja, który zgodnie z tradycją obdarował wszystkich prezentami.
– Spotkanie ze Świętym Mikołajem, otrzymane od niego prezenty, gry i zabawy zorganizowane przez PKO Bank Polski sprawiły naszym wychowankom olbrzymią radość. Dla każdego dziecka odwiedziny Świętego Mikołaja są przeżyciem pozostającym na długo w pamięci. Szczególnie ważne są takie chwile dla naszych wychowanków, którzy wesołych, pogodnych i beztroskich dni w swoim życiu naprawdę mieli niewiele – mówi Renata Półzięć, dyrektor Domu Dziecka w Strzyżowie.
W Integracyjnych Spotkaniach Mikołajowych w 26 miastach Polski wzięło udział ponad 7 tys. dzieci.
– PKO Bank Polski to nie tylko instytucja finansowa o wieloletniej tradycji, ale również firma wrażliwa społecznie. To właśnie nie pozwala nam przejść obojętnie obok tych, którzy potrzebują naszego wsparcia. Dotychczasowa historia Integracyjnych Spotkań Mikołajkowych dowodzi, że pomysł akcji jest „strzałem w dziesiątkę”. Opinie opiekunów i rodziców, którzy wzięli w nich udział oraz nieskrywana radość dzieci, są tego dowodem. Kto wie, może za kilka lub kilkanaście lat, któreś z nich postanowi rozpocząć w naszym Banku swoją karierę zawodową i jako pracownik PKO Banku Polskiego będzie prowadzić tego typu projekty? Serdecznie im tego życzę– mówi Zbigniew Jagiełło, Prezes Zarządu PKO Banku Polskiego.
To nie pierwsza prospołeczna akcja PKO Banku Polskiego w upływającym roku. We wrześniu bieżącego roku nasz Bank był sponsorem m.in. V Europejskich Letnich Igrzysk Olimpiad Specjalnych. W tym samym czasie PKO Bank Polski przeprowadził Ogólnopolską Bankową Akcję Honorowego Krwiodawstwa, która zakończyła się wielkim sukcesem - prawie 600 osób oddało blisko 270 litrów krwi. Bank organizował również pomoc osobom poszkodowanym przez powódź. Począwszy od zbiórek pieniędzy i darów dla pracowników Banku, którzy ucierpieli w trakcie powodzi, poprzez zorganizowanie wakacyjnego pobytu dla 40 dzieci z terenu zalanej Gminy Słubice, aż po prace porządkowe w Szkole Podstawowej w Świniarach.
***
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego pod względem wyników finansowych. Po 3. kwartale 2010 roku osiągnął zysk netto w wysokości 2,5 mld zł, co stanowiło blisko 29 proc. zysku polskiego sektora bankowego w tym okresie. Z 28-procentowym udziałem w rynku Bank zajmuje także czołowe miejsce w sprzedaży kredytów, oferując oprócz tradycyjnych kredytów hipotecznych również preferencyjne kredyty mieszkaniowe z dopłatą państwa. PKO Bank Polski jest wielokrotnie nagradzany w wielu prestiżowych rankingach. Oferta kredytu hipotecznego, pod względem dostosowania do nietypowych oczekiwań klientów, została uznana za najlepszą na rynku przez porównywarkę finansową Comperia.pl. Bank został również doceniony za elastyczność oferty tych kredytów, które mogą być udzielane na sfinansowanie różnych celów oraz w kategorii najlepszego banku oszczędnościowo-inwestycyjnego. Aż pięć produktów PKO Banku Polskiego: kredyt hipoteczny, kredyt gotówkowy, konto, lokata i karta kredytowa, zostało nagrodzonych przez miesięcznik Reader’s Digest certyfikatami „Produkt Roku 2010” jako najczęściej i najchętniej wybierane przez klientów. Bank jest też m.in. laureatem „Złotego Bankiera” za najlepszy na rynku kredyt hipoteczny, a także zwycięzcą konkursu „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców” oraz posiadaczem certyfikatu „Firma Przyjazna Klientowi”. Według analiz firmy badawczej MillwardBrown SMG/KRC PKO Bank Polski cieszy się najwyższym zaufaniem spośród badanych instytucji finansowych – 3/4 ankietowanych ufa jego stabilności finansowej. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju, o czym świadczy pozycja lidera rankingu „Top Marka” według magazynu Press. Jest także najdroższą marką na polskim rynku bankowym. Specjaliści z magazynu The Banker wycenili jej wartość na miliard dolarów, a w rankingu Rzeczpospolitej „Polskie Marki 2010” jej wartość została określona na 3,6 mld zł.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz zmiany ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej znajdują się w Polityce prywatności. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i akceptację plików cookies.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".