21 marca 2008 roku usługi bankowości elektronicznej oferowane dotychczas przez PKO Bank Polski pod marką PKO Inteligo zmienią swoją nazwę na iPKO. Jednocześnie kontynuowany będzie proces rewitalizacji oferty i marki Inteligo. ...
21 marca 2008 roku usługi bankowości elektronicznej oferowane dotychczas przez PKO Bank Polski pod marką PKO Inteligo zmienią swoją nazwę na iPKO. Jednocześnie kontynuowany będzie proces rewitalizacji oferty i marki Inteligo. Są to kolejne elementy realizowanej w PKO Banku Polskim nowej strategii rozwoju bankowości elektronicznej.
- Z bankowości elektronicznej PKO BP korzysta już 2,8 mln klientów. Jesteśmy na tym rynku zdecydowanym liderem. Teraz chcemy lepiej dopasować naszą ofertę internetową do potrzeb poszczególnych grup klientów. Dlatego podjęliśmy decyzję o wyraźnym rozdzieleniu tradycyjnych rachunków z dostępem internetowym czyli PKO Inteligo, które będą teraz oferowane po marką iPKO od oferty internetowego banku Inteligo, który jest silną marką i będzie nadal rozwijany – mówi Jacek Komaracki, dyrektor Centrum Bankowości Elektronicznej PKO BP.
Elementem nowej strategii bankowości elektronicznej jest m.in. zastąpienie od 21 marca 2008 r. dotychczasowej marki PKO Inteligo marką iPKO, a także zwiększanie zakresu funkcjonalności usług oferowanych przez Internet. Przypomnijmy, że przed kilkoma tygodniami usługi bankowości elektronicznej wzbogacono o dostęp do rachunku kart kredytowych PKO Banku Polskiego oraz umożliwiono spłatę zadłużenia w karcie bezpośrednio z rachunku. Wkrótce, klienci będą mogli korzystać z nowych kanałów komunikacji z bankiem, w tym SMS i Chat. Zostanie też wprowadzona możliwość składania i obsługi wniosków o wybrane produkty bankowe bez wizyty w oddziale. Konsekwencją zmian jest zastąpienie obecnej nazwy usług bankowości internetowej dla przedsiębiorstw PKO Inteligo Optimum nową nazwą iPKO Biznes.
Jednocześnie trwają prace na rewitalizacją marki Inteligo jako banku wyłącznie internetowego spełniającego wymagania najaktywniejszej grupy internautów, do jakiej należą klienci Inteligo. Z myślą o nich, wizerunek Inteligo zostanie odnowiony, a oferta produktowa w ramach konta Inteligo będzie systematycznie wzbogacana – w pierwszej kolejności będzie to rachunek oszczędnościowy.
Ważne informacje dla obecnych posiadaczy PKO Inteligo:
numer klienta, hasła dostępowe i karty kodów jednorazowych będących w posiadaniu klientów korzystających do tej pory z usług oferowanych pod marką PKO Inteligo zachowują swoją ważność;
zasady wymiany i sposobu dostarczania klientom kart kodów jednorazowych pozostają bez zmian;
serwis telefoniczny bankowości elektronicznej zachowuje swój numer.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz zmiany ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej znajdują się w Polityce prywatności. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i akceptację plików cookies.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".