2024.10.08
„Twoje potrzeby na pierwszym planie” to hasło reklamowe PKO Banku Polskiego. W kolejnej tegorocznej kampanii będzie nim promował usługi dodatkowe, z których mogą korzystać klienci, m.in. Autooszczędzanie. Kampanie podkreślają dopasowanie bankowych usług i narzędzi do codziennych, życiowych potrzeb klientów. Akcja spotów, podobnie jak ostatnio, toczy się na koncercie Dawida Kwiatkowskiego. Kampanii reklamowej towarzyszy promocja, w ramach której za otwarcie konta w PKO Banku Polskim można otrzymać do 500 zł zwrotu na rachunek. Kampania potrwa do 17 listopada.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wzrosła na koniec pierwszego półrocza 2024 r. do 507 mld zł. Zysk netto Grupy PKO Banku Polskiego wyniósł 4,4 mld zł. Liczba klientów przekroczyła 12 milionów. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która została aktywowana przez klientów 8,1 mln razy, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce.