2024.02.21
PKO Bank Polski zwyciężył w kategorii Efektywne działania well-being i work-life balance, w konkursie „Siła Przyciągania” organizowanym przez Puls Biznesu. Konkurs wyłania najciekawsze i najskuteczniejsze kampanie, inicjatywy i akcje, które powodują, że firma przyciąga i zatrzymuje najbardziej utalentowanych pracowników.
– Pracując nad koncepcją programu wellbeingowego #FokusNaCiebie, od początku projektu stawialiśmy na różnorodność działań i dopasowanie do potrzeb pracowników. Cieszę się, że nam się to udało. Tylko w 2023 roku w spotkaniach z ekspertami na żywo, wzięło udział ponad 8400 osób. Dziś pomagamy naszym pracownikom zadbać o ich dobrostan również poza pracą. W tym celu, uruchomiliśmy platformę wellbeingową, którą w ostatnich 6 miesiącach odwiedziło ponad 6600 osób. To świetna baza do inspiracji dostępna w każdym miejscu i czasie. Oferta jest bardzo szeroka, można skorzystać z Biblioteki zdrowia, rozpocząć kształtowanie nawyków z osobistym trenerem, obejrzeć inspirujące nagrania z ekspertami, czy przeczytać ciekawe artykuły. Z programem chcemy dotrzeć do wszystkich pracowników, dlatego organizujemy m.in. stacjonarne Dni Zdrowia czy konsultacje ze specjalistami w oddziałach sieci sprzedaży. Nasze plany są ambitne i na tym nie poprzestajemy
– mówi Katarzyna Motelska, dyrektor Departamentu Kultury Organizacyjnej i Zaangażowania w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 473 mld zł. Po trzech kwartałach 2023 r. zysk netto grupy PKO Banku Polskiego przekroczył 4,8 mld zł. Spółka obsługuje 11,9 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która została aktywowana przez klientów już ponad 7,7 mln razy, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce.