zdjęcie J.Kulig do wykorzystania w wersji cyfrowej (nie do druku)
2024.01.15
„Twoje potrzeby na pierwszym planie” – to nowe hasło reklamowe PKO Banku Polskiego. W pierwszej tegorocznej kampanii będzie nim promował korzystanie z kantoru internetowego oraz funkcję czasowego blokowania karty – w spotach reklamowych z udziałem znanej aktorki Joanny Kulig. Kampanie podkreślają dopasowanie bankowych usług i narzędzi do codziennych, życiowych potrzeb klientów największego polskiego banku. Dodatkowo w kampanii internetowej bank przypomni o użyteczności, wygodzie i bezpieczeństwie płatności zbliżeniowych, z których można korzystać za pomocą aplikacji mobilnej IKO.
– W PKO Banku Polskim każdy z prawie 12 milionów klientów jest tak samo ważny. Dlatego mimo, że w najnowszych kampaniach bierze udział Joanna Kulig, pierwszoplanowe role grają w nich potrzeby naszych klientów. Każdy nasz klient ma własny, osobisty PKO Bank Polski zawsze pod ręką w swoim telefonie i korzysta z niego tak jak chce. Dodatkowo zawsze jeśli potrzebuje wsparcia, nasze oddziały i doradcy są otwarci i gotowi do dzielenia się wiedzą na temat produktów i usług. Chcemy w naszych reklamach podpowiadać klientom rozwiązania, które mogą być dla nich przydatne, szczególnie w trakcie trwających ferii zimowych – kiedy trzeba kupić walutę pod ręką jest kantor internetowy, kiedy chwilowo „zniknęła” gdzieś karta od razu można ją zablokować i w dowolnej chwili odblokować jak ją znajdziemy. Nie chcemy się narzucać klientom, ale wiemy, że ci którzy już korzystają z naszych rozwiązań, bardzo sobie je chwalą, dlatego z czystym sumieniem możemy polecać sprawdzenie co dzisiaj oferuje PKO Bank Polski. W reklamach teraz nasi klienci zamiast „dzień dobry” zobaczą i usłyszą „twoje potrzeby na pierwszym planie”
– opisuje Marek Kozłowski, dyrektor Departamentu Marketingu w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 473 mld zł. Po trzech kwartałach 2023 r. zysk netto grupy PKO Banku Polskiego przekroczył 4,8 mld zł. Spółka obsługuje 11,9 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która została aktywowana przez klientów już ponad 7,7 mln razy, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce.