2023.09.28
Klienci PKO Banku Polskiego, którzy kupują fundusze inwestycyjne w serwisie transakcyjnym iPKO i aplikacji mobilnej IKO, mogą łatwo sprawdzić koszty inwestycji. Na ekranie zakupu tuż przed zakończeniem zlecenia prezentowane są spersonalizowane informacje o kosztach.
– Uruchomienie prezentacji kosztów przy zakupie funduszy w aplikacji IKO i serwisie iPKO daje większą przejrzystość w zakresie kosztów inwestycji, które ponosi klient. To nie wszystko, bo przy prezentacji kosztów ("Więcej o kosztach") będzie mógł zobaczyć dodatkowe wyjaśnienie i przykład dla kosztów dodatkowych związanych z tzw. opłatą za sukces
- mówi Michał Haupt, p.o. Dyrektora Departamentu Produktów Inwestycyjnych w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 461 mld zł. W I półroczu 2023 r. bank wypracował ponad 2 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11,8 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która została aktywowana przez klientów już ponad 7,6 mln razy, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce.