2023.07.31
Trwa kampania społeczna i edukacyjna PKO Banku Polskiego, której celem jest zwrócenie uwagi na zagrożenia w sieci i pokazanie, jak nie paść ofiarą cyberprzestępców. Kampania ma zachęcać do unikania podejmowania decyzji w emocjach i podnieść świadomości klientów banku – szczególnie tych niedoświadczonych, dopiero wkraczających w świat cyfrowych finansów.
Przestępcy stale zmieniają metody oszustw i dostosowują je do zmieniającej się rzeczywistości. Liczą na naszą nieuwagę, decyzje podejmowane pod wpływem emocji i w pośpiechu, a głównym celem ich ataków są nieświadomi tych metod działania klienci. Dlatego to właśnie na te aspekty zwracamy szczególną uwagę w naszej najnowszej kampanii społecznej. Od dawna regularnie edukujemy i ostrzegamy przed najczęściej pojawiającymi się zagrożeniami oraz tłumaczymy, jak działają oszuści. Teraz dodatkowo pokazujemy, że wystarczy zwolnić, żeby ich wyprzedzić i dzięki temu chronić swoje pieniądze i dane
- mówi Marek Kozłowski. dyrektor Departamentu Marketingu w PKO Banku Polskim.
***
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 444 mld zł. W I kwartale 2023 r. bank wypracował blisko 1,5 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11,7 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która została aktywowana przez klientów już ponad 7,4 mln razy, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce.