2023.07.04
Do września potrwa nowa kampania telewizyjno-internetowa PKO Banku Polskiego i PKO Ubezpieczenia pod hasłem Najlepsza droga to ta, którą wybierasz . Jej celem jest promocja możliwości, jakie daje aplikacja IKO w zakresie dostępu do usług finansowych i nie tylko ich. Spoty kampanii pokazują sposób na łatwe i przyjazne bankowanie w różnych sytuacjach przy wykorzystaniu aplikacji mobilnej banku. Dzięki IKO każdy może żyć własnym tempem – w dowolnej chwili, w czasie podróży, spotkania z przyjaciółmi czy weekendowej wycieczki może zapłacić za zakupy, zrobić przelew, kupić ubezpieczenia, ciesząc się każdą chwilą.
- W ramach kampanii będziemy emitować spoty obrazujące w ciepłych, słonecznych tonacjach czas wypoczynku, spotkania z przyjaciółmi, sąsiadami, podczas których IKO pomaga cieszyć się chwilą. Dzięki możliwościom szybkiego załatwiania spraw finansowych, jakie daje aplikacja, nie musimy przerywać najprzyjemniejszych momentów w życiu. W kampanii kładziemy akcent na poczucie swobody, możliwości realizacji swoich potrzeb tu i teraz. Dzięki IKO kupujesz, ubezpieczasz siebie i bliskich, płacisz za parkowanie – bez konieczności przerywania odpoczynku, spotkania. Żyjesz po swojemu, swoim tempem
– mówi Marek Kozłowski, dyrektor Departamentu Marketingu w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 444 mld zł. W I kwartale 2023 r. bank wypracował blisko 1,5 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11,7 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która została aktywowana przez klientów już ponad 7,4 mln razy, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce.