2023.04.03
3 kwietnia wystartowała kampania pożyczki gotówkowej PKO Banku Polskiego. Poprzez kampanię pod hasłem „Pieniądze nie kupują rzeczy” bank podkreśla, że pieniądze nie są najważniejsze, ale pożyczka gotówkowa, o którą w prosty sposób można zawnioskować z poziomu smartfonu może ułatwić nam realizację celu. Kampanii towarzyszy specjalna promocja dla tych, którzy nie korzystali dotąd z pożyczki w PKO Banku Polskim – otrzymają oni specjalne warunki cenowe i nie zapłacą prowizji.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 431 mld zł. W 2022 r. bank wypracował 3,3 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11,7 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, z której aktywnie korzysta 7,2 mln klientów, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce.