2023.03.29
W 12. edycji konkursu Mobile Trends Awards aplikacja mobilna IKO zdobyła nagrodę główną w głosowaniu internautów, pokonując aplikacje o znacznie większej liczbie użytkowników. Aplikacja IKO jest ceniona m.in. za innowacyjność oraz praktyczne funkcje. Jest jedną z najlepiej ocenianych aplikacji bankowych na świecie. Dynamiczny rozwój IKO przysparza jej sympatyków i jej popularność również stale rośnie. Drugi raz z rzędu aplikacja mobilna PKO Banku Polskiego wygrała głosowanie internautów w tym konkursie.
- Aplikacja IKO ma miliony użytkowników i nie mniej wiernych fanów, a to, że wygrała w głosowaniu internautów w konkursie Mobile Trends Awards jest doskonałym prezentem na jej 10 urodziny. Ta nagroda jest dla nas potwierdzeniem, że użytkownicy są zadowoleni z IKO i doceniają ją. Dziękujemy internautom za głosy oddane na IKO i za zaufanie, że dalej będziemy rozwijać aplikację tak, by załatwienie z nią codziennych spraw również tych pozabankowych było szybkie, łatwe i wygodne
– mówi Michał Macierzyński, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych w PKO Banku Polskim.
- Od samego początku tworzenia IKO wsłuchiwaliśmy się w opinie użytkowników. Naszym celem zawsze było i jest to, aby ta aplikacja była praktyczna i przyjazna. To słuszny kierunek, świadczą o tym liczba aktywnych aplikacji IKO i opinie jej użytkowników. Jesteśmy z tego dumni i jednocześnie zmotywowani do dalszej pracy nad jej rozwojem. Ten sukces traktujemy również jako zobowiązanie do udoskonalania aplikacji, tak aby nie tylko odpowiadała na potrzeby użytkowników ale nawet wyprzedzała ich oczekiwania
– dodaje Łukasz Kuc, dyrektor Biura Kanałów Cyfrowych w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 431 mld zł. W 2022 r. bank wypracował 3,3 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11,7 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, z której aktywnie korzysta 7,2 mln klientów, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce.