2021.03.08
Aplikacja mobilna IKO wygrała w kategorii Nagroda Specjalna Internautów w 10. edycji konkursu Mobile Trends Awards. Zebrała ponad 17 tys. wskazań. Użytkownicy IKO doceniają w aplikacji m.in. innowacyjność, przyjazne rozwiązania oraz dynamiczny rozwój. Dziękujemy za głosy oddane na IKO.
- Aplikacja mobilna IKO zapewnia klientom PKO Banku Polskiego nie tylko szybki i wygodny dostęp do operacji bankowych, ale daje też wiele praktycznych, przydatnych na co dzień możliwości jak np. opłacenie parkowania, czy zakup biletów komunikacji miejskiej. IKO wyróżnia też interface, który odpowiada potrzebom użytkowników i jest zgodny z najlepszymi praktykami. Nie tylko statystyki ale i wyniki głosowania potwierdzają, że korzystanie z aplikacji IKO daje jej użytkownikom satysfakcję.
– mówi Michał Macierzyński, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych w PKO Banku Polskim
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. Wg wstępnych danych na koniec 2020 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 2,65 mld zł a wartość aktywów 382 mld zł. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,4 proc.), kredytów (17,6 proc.), w rynku leasingowym (11,2 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (22,2 proc.). Posiadając ponad 9,51 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która na koniec 2020 r. miała ponad 5 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym.