2021.11.17
To już 39. edycja Międzynarodowego Festiwalu Filmów Młodego Widza Ale Kino!, a pierwsza w formule hybrydowej. Najstarszy w Polsce festiwal filmowy tworzony dla dzieci i młodzieży od 7 lat wspiera PKO Bank Polski. Startuje sprzedaż biletów w kinach i online.
- Wierzymy, że kino jest sztuką, miejscem spotkania i dialogu. Zapraszamy tych, którzy stawiają w kinie swoje pierwsze kroki, jaki i tych, którzy odbyli już wiele filmowych podróży w nieznane. Będą: pokazy dla widzów najmłodszych, nastolatków i dorosłych, wydarzenia towarzyszące oraz spotkania z niezwykłymi gośćmi, ale przede wszystkim emocje. Jednocześnie zapewniamy humor i dobrą zabawę. Zapraszamy na to niezwykłe święto kinematografii
– mówi Karolina Kulig, rzecznik prasowy Festiwalu.
- PKO Bank Polski już po raz kolejny jest partnerem głównym festiwalu Ale Kino! Również w tym roku, z pewnością, będziemy przeżywać wielkie emocje, podejmować ciekawe dyskusje a przede wszystkim wpływać na wychowanie młodego pokolenia
– mówi Małgorzata Kocoń, dyrektor Biuro Młodego Klienta w PKO Banku Polskim.
- PKO Bank Polski prowadzi edukację nie tylko finansową wśród najmłodszych i realizuje tę misję od blisko 90 lat pod szyldem Szkolnych Kas Oszczędności. Jesteśmy obecni zarówno w szkołach jak i Internecie, gdzie zamieszczamy materiały na temat oszczędzania, przedsiębiorczości, cyberbezpieczeństwa, ekologii i wielu innych dziedzin, które mogą się przydać się w dorosłym życiu. Zarówno dzieci, jak i ich opiekunów zapraszam na festiwal, życzę niezapomnianych wrażeń oraz ciekawych refleksji
– podsumowuje Małgorzata Kocoń.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 403,5 mld zł. W pierwszych trzech kwartałach 2021 r. wypracował blisko 3,7 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11 mln klientów detalicznych. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (17,8 proc.), kredytów (17,5 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (19,7 proc.). Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która ma już 6 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Spółka wzmacnia swoją obecność zagraniczną za pośrednictwem oddziałów korporacyjnych działających w Niemczech, w Czechach i na Słowacji oraz za pośrednictwem działającego na Ukrainie KredoBanku.