W tegorocznym konkursie IAB MIXX Awards Europe 2020 gra edukacyjna „Bitwa o Neta” otrzymała aż dwie srebrne nagrody (w kategoriach non-profit / corporate social responsibility oraz social media).
- Naturalną konsekwencją udostępniania młodym bankowości internetowej iPKO i mobilnej – IKO jest dla nas edukacja z zakresu cyberbezpieczeństwa. Chcemy zwrócić nastolatkom uwagę na zagrożenia związane z użytkowaniem najnowszych technologii. Coraz szerszy i powszechniejszy dostęp do usług internetowych wymaga pogłębienia kompetencji cyfrowych wśród tej grupy wiekowej. Dwa „srebra” w konkursie IAB MIXX Awards Europe 2020 potwierdzają, że ważne projekty niekoniecznie muszą być „poważne”. Cieszymy się, że „Bitwa o Neta” została zauważona na międzynarodowej arenie.
- mówi Aleksandra Gieros – Brzezińska, Dyrektor Pionu Marketingu i Komunikacji w PKO Banku Polskim
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. W I kwartale 2020 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 503 mln zł a wartość aktywów sięgnęła 365 mld zł. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,4 proc.), kredytów (17,6 proc.), w rynku leasingowym (11,2 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (22,2 proc.). Posiadając ponad 9,4 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która na koniec I kwartału 2020 r. miała 4,5 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym.