PKO Bank Polski udostępnił dwie nowe funkcje w kantorze internetowym – klienci mogą zlecić wymianę waluty, gdy jej kurs osiągnie wymaganą przez nich wartość oraz ustawić stałe zlecenie, dzięki czemu bank dokona wymiany waluty we wskazany przez nich dzień. Od momentu uruchomienia usługi w styczniu 2018 roku klienci dokonali w kantorze ponad 3 mln transakcji.
– Nieustająco rozwijamy kantor dostępny w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej, dzięki czemu klienci mają możliwość zlecania wymiany waluty w sposób dostosowany do ich indywidulanych wymagań. Sami mogą ustalić najkorzystniejsze dla siebie kursy. Klient może też wybrać najbardziej dogodny dla siebie dzień zakupu danej waluty. Przypominamy, że w kantorze internetowym oprócz standardowej wymiany walut można również kupić walutę na spłatę raty kredytu walutowego w naszym banku .
– podkreśla Paweł Placzke, Dyrektor Departamentu Produktów Klienta Indywidualnego w PKO Banku Polskim
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. W III kwartale 2019 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 1,23 mld zł a wartość aktywów sięgnęła 342 mld zł. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,4 proc.), kredytów (17,6 proc.), w rynku leasingowym (11,2 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (22,2 proc.). Posiadając ponad 9,2 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która na koniec III kwartału 2019 r. miała 4 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jestnajbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym. Efektywna realizacja strategii wzrostowej sprawiła, że PKO Bank Polski jest najcenniejszą spółką notowaną na GPW w Warszawie.