Promocja „Konto na nowy rok szkolny” w PKO Banku Polskim
2017.09.05
W PKO Banku Polskim wystartowała promocja „Konto na nowy rok szkolny”, w której za otwarcie PKO Konta Dziecka z oferty PKO Junior można otrzymać Ekartę o wartości 50 zł do wykorzystania w sklepie internetowym empik.com.
Każdy kto otworzy Konto Dziecka do 18 września 2017 r. może otrzymać Ekartę o wartości 50 zł do wykorzystania na empik.com.
Bank zachęca do praktycznej edukacji finansowej dzieci w wieku szkolnym.
PKO Konto Dziecka przeznaczone jest dla dzieci w wieku do 13 lat.
Początek roku szkolnego to dobry moment na zatroszczenie się o edukację finansową pociech, a najlepiej zrobić to umożliwiając dzieciom naukę zarządzania budżetem w praktyce. W PKO Banku Polskim jest to możliwe dzięki nowoczesnej ofercie PKO Junior przygotowanej specjalnie z myślą o najmłodszych, którzy nie ukończyli 13 lat.
Dla klientów, którzy jeszcze nie korzystają z oferty PKO Junior, Bank przygotował promocję „Konto na nowy rok szkolny”. Rodzice, którzy w okresie promocyjnym otworzą PKO Konto Dziecka (w oddziale lub w procesie zdalnym), wyrażą odpowiednią zgodę marketingową oraz zasilą konto pociechy kwotą przynajmniej 50 złotych mogą zyskać Ekartę o wartości 50 złotych do wykorzystania w sklepie internetowym empik.com.
Promocja trwa od 5 do 18 września 2017 r. (lub do wcześniejszego wyczerpania puli nagród), a Bank przygotował łącznie 1600 Ekart, które można zrealizować w sklepie internetowym empik.com do 31 sierpnia 2018 r. Każdy uczestnik promocji może otrzymać tylko jedną nagrodę. Będą one przesyłane w postaci elektronicznego kodu poprzez wiadomość w serwisie internetowym iPKO, według kolejności spełnienia warunków promocji, nie później niż do 30 września 2017 . Regulamin promocji jest dostępny na stronie www.pkobp.pl.
Dzieci i ich rodzice są szczególnie ważną grupą klientów, dla której w PKO Banku Polskim są nieustannie opracowywane nowe rozwiązania, produkty i usługi dostosowane do ich potrzeb. Intensywny rozwój oferty dla najmłodszych i młodych klientów bazuje na nowoczesnej bankowości z wielokanałowym dostępem, innowacyjnych rozwiązaniach, bezpieczeństwie, a także na szerokim kontekście edukacyjnym.
Dla najmłodszych klientów i ich rodziców od 2013 roku jest dostępna unikalna na rynku oferta PKO Junior, która jako pierwsza w Polsce, a prawdopodobnie także na świecie, pozwoliła dzieciom poniżej 13. roku życia w tak szerokim zakresie uczyć się finansów w praktyce i rozwijać przedsiębiorczość pod nadzorem rodziców. Oferta obejmuje bezpłatne PKO Konto Dziecka z atrakcyjnym oprocentowaniem (2,5% do kwoty 2500 zł, z tygodniową kapitalizacją), z dostępem do ciekawego, kolorowego i dostosowanego do potrzeb dzieci serwisu bankowości internetowej junior.pkobp.pl oraz do aplikacji mobilnej. Zarówno w ramach serwisu, jak i aplikacji mobilnej, dzieci mogą w praktyce uczyć się zarządzania swoim budżetem i dokonywać podstawowych operacji finansowych, takich jak przelew czy doładowanie komórki – każda z nich musi być zaakceptowana przez rodzica. Ponadto najmłodsi wkraczający w świat finansów mogą w PKO Junior również zakładać wirtualne skarbonki, wspierające w nauce oszczędzania i wytrwałości w realizacji celów, zdobywać wirtualne odznaki za czynności związane z oszczędzaniem czy podjęte wyzwania oraz korzystać z ciekawych i atrakcyjnych materiałów edukacyjnych.
***
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. W II kwartale 2017 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 827 mln zł, a wartość aktywów sięgnęła 286,4 mld zł. W całym 2016 r. Grupa Kapitałowa wypracowała 2,87 mld zł zysku, co było najlepszym wynikiem w sektorze finansowym. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów (17,1 proc.) oraz kredytów (17,8 proc.), w tym także w kredytach hipotecznych, spośród których niemal co trzeci udzielany jest przez PKO Bank Polski oraz przez PKO Bank Hipoteczny. Posiadając ponad 8 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce z udziałem w rynku na poziomie 21,2 proc. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która ma już niemal 1,5 mln aktywacji, PKO Bank Polski stał się najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym. Dzięki przejęciu Raiffeisen-Leasing Polska, Grupa Kapitałowa stała się z kolei liderem rynku leasingu, z udziałem na poziomie 12,3 proc. Efektywna realizacja strategii wzrostowej sprawiła, że PKO Bank Polski jest najwyżej spozycjonowaną krajową spółką finansową w rankingu Forbes Global 2000 obejmującym największe giełdowe firmy na świecie. W 2016 roku, należący do Financial Times miesięcznik The Banker, po raz trzeci uhonorował PKO Bank Polski nagrodą „Bank of the Year in Poland”.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz zmiany ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej znajdują się w Polityce prywatności. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i akceptację plików cookies.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".