Dołącz do wygodnych mobilnych – nowa kampania PKO Banku Polskiego
2017.06.12
Ruszyła kampania promująca korzystanie z bankowości mobilnej PKO Banku Polskiego. Bank będzie zachęcał do zarządzania swoimi finansami z poziomu aplikacji mobilnej IKO, której użytkownicy wykonują już dziś 100 tysięcy transakcji dziennie.
„Dołącz do wygodnych mobilnych” to hasło najnowszej kampanii promującej aplikację mobilną IKO i PKO Konto za Zero
Kampania potrwa do drugiej połowy lipca
Klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo aktywowali już 1,4 miliona aplikacji IKO
Klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo aktywowali już 1,4 miliona aplikacji IKO. Każdego dnia jej użytkownicy wykonują około 100 tysięcy transakcji, zaś od startu IKO w 2013 roku wykonali ich już prawie 30 milionów. Spośród klientów korzystających z aplikacji mobilnej PKO Banku Polskiego najwięcej ma Konto za Zero - najbardziej popularne konto osobiste.
– Uruchamiając kampanię „Dołącz do wygodnych mobilnych” chcemy zwrócić uwagę obecnym i potencjalnym klientom, że posiadanie konta i korzystanie z IKO pozwala spokojnie spędzać wolny czas. Nawet jeżeli będziemy musieli nagle przelać pieniądze, wtedy kiedy najmniej byśmy sobie tego życzyli, rozwiązanie mamy zawsze pod ręką. W naszych spotach przekonujemy, że bankowość mobilna w PKO Banku Polskim jest po to, aby nasi klienci mogli dotrzymać tempa pędzącej rzeczywistości i zachować spokój w życiu codziennym, a już szczególnie w trakcie zbliżających się wakacji – mówi Monika Gondek, Dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej PKO Banku Polskiego.
Równolegle z emisjami w telewizji, reklamy pojawią na stronach głównych portali internetowych: ogólnoinformacyjnych oraz specjalizujących się w tematyce turystycznej i podróżniczej oraz VOD i portalach społecznościowych. Całość kreacji, w tym materiały BTL i digital przygotowała Agencja Warszawa. Za zakup i dobór mediów odpowiada Havas Media.
Konto za Zero w połączeniu z aplikacją IKO jest jednym z najbardziej nowoczesnych rachunków bankowych na rynku. Poza tradycyjnymi formami obsługi, rachunkiem i dołączonymi doń kartami można zarządzać nie tylko mobilnie, ale również w serwisie internetowym iPKO. Mobilne i internetowe możliwości konta sukcesywnie się rozwijają. Najnowszą funkcją jest możliwość czasowego blokowania karty, co w czasie wakacji gdy idziemy na plażę czy basen, a kartę zostawiamy w hotelu jest bardzo przydatne.
Prekursor BLIKA
Aplikacja IKO PKO Banku Polskiego stała się bazą dla rozwijającego się w Polsce systemu płatności mobilnych BLIK, z którego obecnie korzystają klienci PKO i Inteligo, Alior Banku, Banku Millennium, BZ WBK, ING Banku Śląskiego, mBanku, Orange Finanse i T-Mobile Usługi Finansowe. Ich grono sukcesywnie rośnie. Dzięki BLIKOWI miliony Polaków mogą bezpiecznie i wygodnie, korzystając ze smartfona, wypłacać gotówkę z bankomatów, płacić w tradycyjnych sklepach oraz przelewać natychmiastowo pieniądze innym użytkownikom na numer telefonu bez znajomości ich rachunku bankowego. BLIK to najszybsza metoda płatności w sklepach internetowych oraz mobilnych.
***
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. W I kwartale 2017 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 525 mln zł, a wartość aktywów sięgnęła 288,5 mld zł. W całym 2016 r. Grupa Kapitałowa wypracowała 2,87 mld zł zysku, co było najlepszym wynikiem w sektorze finansowym. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów (17,3 proc.) oraz kredytów (17,7 proc.), w tym także w kredytach hipotecznych, spośród których niemal co trzeci udzielany jest przez PKO Bank Polski oraz przez PKO Bank Hipoteczny. Posiadając 8 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce z udziałem w rynku na poziomie 22 proc. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która ma już 1,2 mln aktywnych użytkowników, PKO Bank Polski stał się najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym. Dzięki przejęciu Raiffeisen-Leasing Polska, Grupa Kapitałowa stała się z kolei liderem rynku leasingu, z udziałem na poziomie 13 proc. Efektywna realizacja strategii wzrostowej sprawiła, że PKO Bank Polski jest najwyżej spozycjonowaną krajową spółką finansową w rankingu Forbes Global 2000 obejmującym największe giełdowe firmy na świecie. W 2016 roku, należący do Financial Times miesięcznik The Banker, po raz trzeci uhonorował PKO Bank Polski nagrodą „Bank of the Year in Poland”.
Grzegorz Culepa
Grzegorz Culepa
Komunikacja oferty bankowości detalicznej, inwestycyjnej i dla firm
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz zmiany ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej znajdują się w Polityce prywatności. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i akceptację plików cookies.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".