4 października odbędzie się już druga impreza biegowa w Rzeszowie w ramach tegorocznego cyklu PKO Rzeszów Biega. Tym razem uczestnicy będą mogli sprawdzić się na dystansie maratońskim oraz wziąć udział w akcji charytatywnej „biegnę dla Wiktorka”.
PKO Bank Polski wspiera największe imprezy biegowe w całej Polsce, w tym PKO Wrocław Maraton, PKO Silesia Marathon, PKO Poznań Maraton, PKO Grand Prix Gdyni czy Warszawską Triadę Biegową. W 2015 roku Bank został sponsorem tytularnym cyklu trzech biegów „PKO Rzeszów Biega“. Pierwszy z nich – 8. PKO Półmaraton Rzeszowski – odbył się 12 kwietnia. Aż 422 zawodników pobiegło wtedy na rzecz półrocznej Julki, która urodziła się z poważną złożoną siniczną wadą serca. Podczas 3. PKO Maratonu Rzeszowskiego uczestnicy będą mogli przyłączyć się do akcji na rzecz 6-miesięcznego Wiktorka z Rzeszowa.
– W tym roku PKO Bank Polski został sponsorem tytularnym całego cyklu PKO Rzeszów Biega. Za nami 8. PKO Półmaraton Rzeszowski, w którym wzięło udział ponad 1,2 tysiące biegaczy. Teraz czeka nas już niebawem maraton oraz listopadowy Bieg Niepodległości. To ważne wydarzenia sportowe dla naszego regionu. Zachęcam do kibicowania, a także do udziału w akcji charytatywnej na rzecz Wiktorka – mówiAleksander Puła,Dyrektor Regionalnego Oddziału Korporacyjnego PKO Banku Polskiego w Lublinie.
3. PKO Maraton Rzeszowski wystartuje w niedzielę 4 października o godz. 9.30. Uczestnicy przebiegną ulicami centrum Rzeszowa oraz przez tereny wzdłuż Wisłoka. Trasa ma dwie jednakowe pętle, a start i meta będą się znajdować w Centrum Handlowym Millenium Hall przy ul. Kopisto 1.
W trakcie zawodów będzie można pomóc Wiktorowi, który urodził się z bardzo skomplikowaną wadą serca i cały czas walczy o życie. Jest podopiecznym Fundacji Cor Infantis. Zaangażowanie uczestników biegu w Rzeszowie zostanie przeliczone na pomoc finansową – Fundacja PKO Banku Polskiego przekaże darowiznę na operację chłopca. Kartki „biegnę dla Wiktorka” będą do odebrania w biurze zawodów przy wydawaniu pakietów startowych. W akcji wezmą również udział pracownicy Banku z ogólnopolskiej sekcji biegowej liczącej już blisko 400 osób.
Podczas wszystkich sponsorowanych przez Bank wydarzeń prowadzone są akcje „biegnę dla…” na rzecz osób potrzebujących wsparcia w ratowaniu życia lub zdrowia. Od 2013 r. Bank zorganizował 122 charytatywne akcje biegowe, w których uczestniczyło ok. 40 tys. osób. Dzięki ich zaangażowaniu Fundacja PKO Banku Polskiego przekazała beneficjentom ponad 1,78 mln zł. W 2015 r. odbyło się już 35 takich akcji, a Fundacja wypłaciła darowiznę w wysokości ok. 540 tys. zł dla osób potrzebujących wsparcia, zarówno dzieci, jak i dorosłych.
Bank zaprasza także na PKO Bieg Charytatywny 19 września br. Bieg rozpocznie się o godz. 9.50 – jednocześnie na stadionach 12. miast w Polsce. Zawodnicy tworzący pięcioosobowe drużyny, przez godzinę będą pokonywać kolejne okrążenia, z których każde zostanie przeliczone na jeden obiad dla dziecka. Środki finansowe na posiłki przekaże Fundacja PKO Banku Polskiego. Rejestracji drużyn można jeszcze dokonywać na stronie www.pkobiegcharytatywny.pl.
Osoby, które nie będą mogły wziąć udziału w imprezie, mają możliwość pomocy dzieciom w regionie, w którym odbywa się bieg poprzez dokonywanie dobrowolnych wpłat na odpowiednie konto Fundacji PKO Banku Polskiego, podane na stronie biegu. Przelew powinien być zatytułowany „Darowizna na dożywianie dzieci“.
Więcej o programie „PKO Biegajmy razem” łączącym popularyzację zdrowego stylu życia z ideą dobroczynności, można przeczytać na stronach:
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Skonsolidowany zysk netto w I półroczu 2015 roku wyniósł 1 350 mln zł. Został uhonorowany nagrodą „Bank of the Year in Poland” przyznaną przez miesięcznik „The Banker” należący do „Financial Times”. PKO Bank Polski zajął pierwsze miejsce w rankingu Najlepszy Bank dla Firm miesięcznika „Forbes”, uzyskując sześć gwiazdek w ogólnej klasyfikacji. Bank uplasował się także w ścisłej czołówce, zajmując 3. pozycję w rankingu Jakość na Bank 2013, przygotowanym przez TNS Polska oraz „Puls Biznesu”. Contact Center Banku po raz siódmy zwyciężył w cyklicznym badaniu infolinii bankowych, przeprowadzanym przez ARC Rynek i Opinia. Bank kolejny rok z rzędu zwyciężył w rankingu 50 największych banków w Polsce miesięcznika finansowego „Bank”. W tegorocznej edycji rankingu zwyciężył w kategorii Banki finansujące nieruchomości, a wśród banków oferujących kredyty konsumenckie Consumer finance zajął 3. miejsce. W XII edycji konkursu Lider Informatyki Instytucji Finansowych 2013 „Gazety Bankowej” PKO Bank Polski otrzymał nagrodę w kategorii Bankowość elektroniczna i e-finanse, którą kapituła konkursu przyznała PKO Bankowi Polskiemu za wdrożenie aplikacji IKO. Bank wygrał również w kategorii Systemy back office za wdrożenie Centrum Innowacji. O tytuł Lidera walczyło kilkanaście instytucji finansowych, przede wszystkim z sektora bankowego i ubezpieczeniowego. Kapituła Konkursu VIII Kongresu Gospodarki Elektronicznej nagrodziła PKO Junior w kategorii Projekt Roku. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju. Pozostaje najbardziej wartościową marką polskiej bankowości według magazynu „The Banker”, który wycenił wartość marki PKO Banku Polskiego na 1,25 mld dolarów. W Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2014 „Rzeczpospolitej” marka PKO Banku Polskiego pozostała najcenniejsza w kategorii finanse - jej wartość wyceniono na 3,6 mld złotych. Kapituła Konkursu Liderów Świata Bankowości, organizowanego w ramach Polskiego Kongresu Gospodarczego, przyznała PKO Bankowi Polskiemu nagrody w kategoriach Najlepszy Bank oraz Najbardziej Innowacyjny Bank w 2012 roku za nową ofertę Szkolnych Kas Oszczędności. Bank znalazł się w gronie najlepszych pracodawców w rankingach przygotowanych w oparciu o opinie studentów. Wysoką pozycję Banku potwierdzają badania międzynarodowej firmy Universum Global i stowarzyszenia AIESEC, przeprowadzane wśród studentów najlepszych uczelni w kraju. PKO Bank Polski jest także laureatem plebiscytu Złoty Bankier 2013 w kategorii Najlepszy kredyt hipoteczny i Innowacja Finansowa za aplikację IKO.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz zmiany ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej znajdują się w Polityce prywatności. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i akceptację plików cookies.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".