W szóstej edycji konkursu „Złoty Bankier” Bank zdobył największą liczbę głosów internautów aż w dwóch kategoriach: lokata za Program Budowania Kapitału i kredyt dla przedsiębiorcy za Pożyczkę MSP.
W konkursie wyróżniane są produkty i usługi oferowane przez polskie banki. Do tytułu najlepszych, co roku kandydują oferty kilkudziesięciu instytucji finansowych adresowane zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. W plebiscycie internetowym tegorocznej edycji, banki konkurowały w ośmiu kategoriach: konto osobiste, lokata, kredyt gotówkowy, kredyt hipoteczny, konto dla przedsiębiorcy, kredyt dla przedsiębiorcy, bankowość mobilna, bank w social media. W kategoriach specjalnych dotyczących najbardziej innowacyjnego produktu, najlepszego spotu reklamowego i osobowości roku decyzja należała do kapituły konkursu.
Internauci po raz kolejny w historii plebiscytu docenili ofertę PKO Banku Polskiego. Zdobył on statuetki „Złotego Bankiera” za Program Budowania Kapitału oraz za Pożyczkę MSP. Oba produkty zgromadziły tą samą liczbę głosów równą 26 proc.
- Cieszy, że nowe, wprowadzone w ubiegłym roku produkty już zyskały uznanie na rynku. Program Budowania Kapitału - nasza propozycja prostego i skutecznego oszczędzania, oraz Pożyczka MSP - elastyczny i szybki kredyt, który małe i średnie firmy mogą przeznaczyć na dowolny cel, są tym na co czekali klienci. Potwierdzają to wyniki sprzedaży i statuetki „Złotego Bankiera” – mówi Szymon Wałach, dyrektor Pionu Klienta Detalicznego w PKO Banku Polskim.
Wprowadzony latem 2014 r. Program Budowania Kapitału to kompleksowa oferta regularnego, długoterminowego oszczędzania obejmująca dwa produkty Kapitał na Marzenia i Kapitał na Emeryturę. Dotychczas klienci założyli blisko milion rachunków, na kwotę blisko 1,2 mld zł. Dane sprzedażowe pokazują, że Polacy chętniej oszczędzają na realizację bieżących planów i marzeń. Z tych powodów oszczędza aż 80 proc. klientów korzystających wybierając program Kapitał na Marzenia. Więcej o produkcie na: http://bankomania.pkobp.pl/finanse-na-co-dzien/z-banku/program-budowania-kapitalu-chetniej-odkladamy-na-marzenia/
Z kolei, małe i średnie firmy, potrzebują rozwiązań, które ułatwiają im funkcjonowanie i rozwój. Jednym z nich jest Pożyczka MSP. To elastyczna, szybka i prosta propozycja dla firm – pożyczkę można przeznaczyć na dowolny cel związany z prowadzoną działalnością gospodarczą. Od dnia wprowadzenia produktu do oferty tj. od 20 października ubiegłego roku, przedsiębiorcy sięgnęli po nią ponad 6 tysięcy razy na łączną kwotę blisko miliarda zł. Więcej na: http://bankomania.pkobp.pl/finanse-na-co-dzien/z-banku/rok-2014-w-bankowosci-malych-i-srednich-firm-w-pko-banku-polskim/
Produkty PKO Banku Polskiego od wielu lat są nagradzane w konkursie „Złoty Bankier” - rekordzistą jest kredyt mieszkaniowy Własny Kąt Hipoteczny, który już cztery razy zdobył statuetkę. W ubiegłym roku kapituła konkursu wyróżniła nagrodą aplikację IKO w kategorii specjalnej - innowacja finansowa roku 2013. Prezes Zarządu Zbigniew Jagiełło uhonorowany został „Złotym Bankierem” w kategorii specjalnej osobowość roku 2011. Kredyt gotówkowy Max Pożyczka Mini Rata oraz kredyt obrotowy MSP dla firm otrzymały statuetki Złotego Bankiera 2010 a rozwiązanie Inteligo - debet w telefonie komórkowym Złotego Bankiera 2009.
Komentarz Szymona Wałacha, dyrektora Pionu Klienta Detalicznego w PKO Banku Polskim.
***
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Skonsolidowany zysk netto w 2014 roku wyniósł 3 254,1 mln zł. Został uhonorowany nagrodą „Bank of the Year in Poland” przyznaną przez miesięcznik „The Banker” należący do „Financial Times”. Doceniono ponadprzeciętne wyniki finansowe, zwiększenie udziałów rynkowych oraz wzmocnienie pozycji lidera polskiej bankowości. PKO Bank Polski zajął pierwsze miejsce w rankingu Najlepszy Bank dla Firm miesięcznika „Forbes”, uzyskując sześć gwiazdek w ogólnej klasyfikacji. Bank uplasował się także w ścisłej czołówce, zajmując 3. pozycję w rankingu Jakość na Bank 2013, przygotowanym przez TNS Polska oraz „Puls Biznesu”. Contact Center Banku po raz siódmy zwyciężył w cyklicznym badaniu infolinii bankowych, przeprowadzanym przez ARC Rynek i Opinia. Bank kolejny rok z rzędu zwyciężył w rankingu 50 największych banków w Polsce miesięcznika finansowego „Bank”. W tegorocznej edycji rankingu zwyciężył w kategorii Banki finansujące nieruchomości, a wśród banków oferujących kredyty konsumenckie Consumer finance zajął 3. miejsce. W XII edycji konkursu Lider Informatyki Instytucji Finansowych 2013 „Gazety Bankowej” PKO Bank Polski otrzymał nagrodę w kategorii Bankowość elektroniczna i e-finanse, którą kapituła konkursu przyznała PKO Bankowi Polskiemu za wdrożenie aplikacji IKO. Bank wygrał również w kategorii Systemy back office za wdrożenie Centrum Innowacji. O tytuł Lidera walczyło kilkanaście instytucji finansowych, przede wszystkim z sektora bankowego i ubezpieczeniowego. Kapituła Konkursu VIII Kongresu Gospodarki Elektronicznej nagrodziła PKO Junior w kategorii Projekt Roku. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju. Pozostaje najbardziej wartościową marką polskiej bankowości według magazynu „The Banker”, który wycenił wartość marki PKO Banku Polskiego na 1,25 mld dolarów. W Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2014 „Rzeczpospolitej” marka PKO Banku Polskiego pozostała najcenniejsza w kategorii finanse - jej wartość wyceniono na 3,6 mld złotych. Kapituła Konkursu Liderów Świata Bankowości, organizowanego w ramach Polskiego Kongresu Gospodarczego, przyznała PKO Bankowi Polskiemu nagrody w kategoriach Najlepszy Bank oraz Najbardziej Innowacyjny Bank w 2012 roku za nową ofertę Szkolnych Kas Oszczędności. Bank znalazł się w gronie najlepszych pracodawców w rankingach przygotowanych w oparciu o opinie studentów. Wysoką pozycję Banku potwierdzają badania międzynarodowej firmy Universum Global i stowarzyszenia AIESEC, przeprowadzane wśród studentów najlepszych uczelni w kraju. PKO Bank Polski jest także laureatem plebiscytu Złoty Bankier 2013 w kategorii Najlepszy kredyt hipoteczny i Innowacja Finansowa za aplikację IKO.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz zmiany ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej znajdują się w Polityce prywatności. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i akceptację plików cookies.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".