W 2014 r. Grupa Kapitałowa PKO Banku Polskiego wypracowała zysk na poziomie 3,25 mld zł. Tym samym, jako jedyna z największych grup bankowych w Polsce poprawiła wynik w stosunku do ubiegłego roku. Na tle głównych konkurentów Grupa PKO wyróżniała się także wysoką efektywnością, znacząco poprawiając jakość portfela kredytowego widoczną w spadku kosztów ryzyka do 96 pb z poziomu 131 pb. na koniec 2013 r. Po fuzji z Nordea Bank Polska pozycja rynkowa Banku w rynku kredytów skokowo umocniła się do 17,9 proc. Liczba klientów detalicznych wzrosła do 8,9 mln, a korporacyjnych osiągnęła 14,1 tys. Klienci PKO Banku Polskiego doceniają oferowane im nowe technologie, o czym świadczy dynamicznie rosnąca liczba użytkowników płatności mobilnych IKO oraz bankowości elektronicznej iPKO i iPKO Biznes.