21 października na 314 stacjach Shell w całej Polsce rusza promocja, dzięki której klienci płacący za paliwo telefonami z aplikacją IKO mogą skorzystać z atrakcyjnego rabatu.
Promocja potrwa od 21 października do 24 listopada br. Klienci, którzy w tym czasie zapłacą za paliwo na wybranych stacjach Shell (lista stacji dostępna na www.shell.pl/IKO) za pomocą aplikacji IKO, otrzymają rabat w wysokości 20 groszy za litr w przypadku paliw Shell V-Power Nitro+, Shell V-Power Nitro+ Diesel oraz Shell V-Power Nitro+ Racing oraz 10 groszy za litr w przypadku paliw Shell FuelSave 95, Shell FuelSave Diesel i Shell PowerGas.
- Shell to pierwsza duża sieć stacji paliw, która dołączyła do projektu IKO, a także pierwsza, która zaoferowała klientom płacącym telefonem za paliwo tak atrakcyjne rabaty. Paliwo jest towarem, w przypadku którego dodatkowa korzyść finansowa jest z punktu widzenia klientów szczególnie istotna. Liczymy na to, że dzięki promocji jeszcze więcej osób będzie chciało korzystać z płatności mobilnych IKO - mówi Wojciech Bolanowski, Dyrektor Pionu Bankowości Elektronicznej w PKO Banku Polskim.
- W Shell poszukujemy nowoczesnych rozwiązań, aby umożliwić naszym klientom jak najszerszy i najwygodniejszy wachlarz możliwości form płatności za produkty dostępne na stacjach. Zgodnie z ich oczekiwaniami na większości naszych stacji można już zapłacić telefonem z aplikacją IKO zarówno za paliwa Shell V-Power Nitro+, Shell FuelSave i Shell PowerGas (LPG), czy też za inne produkty w dostępne sklepie, jak chociażby smaczne przekąski Deli2Go. Specjalnie dla klientów płacących aplikacją IKO, oferujemy teraz atrakcyjny rabat nawet do 20gr/l paliw Shell - dodaje Paweł Odrzywołek, Dyrektor Sieci Stacji Paliw, Członek Zarządu Shell Polska.
Aby skorzystać z promocji, należy przed dokonaniem płatności za paliwo poinformować o tym kasjera. Udzielony rabat będzie pomniejszał cenę brutto jednego litra paliwa obowiązującą na danej stacji paliw w chwili dokonania zakupu. Regulamin promocji jest dostępny na stronach internetowych iko.pkobp.pl oraz www.shell.pl/IKO, a także na stacjach Shell biorących udział w promocji.
Płatności mobilne IKO funkcjonują od 7 miesięcy. W tym czasie aplikację aktywowało na swoich telefonach ponad 65 tysięcy osób – zarówno klientów PKO Banku Polskiego, jak i osób dotychczas niekorzystających z usług i produktów Banku. Użytkownicy IKO płacą lub wypłacają za pomocą IKO średnio co dwie minuty, co oznacza że od startu usługi dokonali oni 150 tysięcy transakcji na łączną kwotę 40 milionów złotych.
Płatności mobilne za pomocą IKO można obecnie realizować w ponad 60 tysiącach terminali płatniczych eService w całej Polsce, w tym między innymi na stacjach Shell, w hipermarketach Real, w części hipermarketów sieci Auchan m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Rzeszowie i Bydgoszczy, w sklepach Piotr i Paweł w Poznaniu, Gdańsku, Zielonej Górze, Kaliszu, Grudziądzu i Inowrocławiu, w sklepach z sieci Dino (m.in. w Kutnie, Inowrocławiu i Włocławku), a także w popularnej w Małopolsce sieci Kefirek czy sieci Aldik na Lubelszczyźnie i Podkarpaciu. Telefonem można także wypłacać gotówkę w ponad 3 tysiącach bankomatów PKO Banku Polskiego, oraz płacić za zakupy w kilku tysiącach sklepów internetowych obsługiwanych m.in. przez Dotpay, eCard, eService, Przelewy24 i Transferuj.pl.
Aby dołączyć do użytkowników bankowości mobilnej nowej generacji, należy zainstalować na telefonie bezpłatną aplikację IKO, którą można pobrać z odpowiedniego sklepu (np. Google Play, Apple App Store, Sklepu Windows Phone) lub zamówić na stronie iko.pkobp.pl.
*** PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Skonsolidowany zysk netto Banku za I półrocze 2013 roku wyniósł 1,53 mld zł. Jest spółką krajową z największą wartością akcji w wolnym obrocie na GPW. PKO Bank Polski uplasował się w ścisłej czołówce, zajmując 3. pozycję w rankingu Jakość na Bank 2013, przygotowanym przez TNS Polska oraz „Puls Biznesu”. Contact Center Banku po raz czwarty zwyciężył w cyklicznym badaniu infolinii bankowych, przeprowadzanym przez ARC Rynek i Opinia. Jest Bankiem najczęściej wybieranym przez małe i średnie firmy, według badania Centrum Badań Marketingowych Indicator oraz Warszawskiego Instytutu Bankowości. Raporty Roczne PKO Banku Polskiego są regularnie nagradzane przez Instytut Rachunkowości i Podatków w konkursie The Best Annual Report w kategorii Banki i instytucje finansowe. Za przestrzeganie zasad ładu korporacyjnego i działalność w dziedzinie społecznej odpowiedzialności biznesu PKO Bank Polski otrzymał Nagrodę Gospodarczą Prezydenta RP. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju. Pozostaje najbardziej wartościową marką polskiej bankowości według prestiżowego magazynu „The Banker”, który wycenił wartość marki PKO Banku Polskiego na 1,25 mld dolarów. W Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2012 „Rzeczpospolitej” marka PKO Banku Polskiego okazała się najcenniejsza w kategorii finanse - jej wartość wyceniono na 3,72 mld złotych. Kapituła Konkursu Liderów Świata Bankowości, organizowanego w ramach Polskiego Kongresu Gospodarczego, przyznała PKO Bankowi Polskiemu nagrody w kategorii Najlepszy Bank oraz Najbardziej Innowacyjny Bank w 2012 roku za nową ofertę Szkolnych Kas Oszczędności. Bank znalazł się w gronie najlepszych pracodawców sektora bankowego w rankingach przygotowanych w oparciu o opinie studentów. Wysoką pozycję Banku potwierdzają badania międzynarodowej firmy Universum Global i stowarzyszenia AIESEC, przeprowadzane wśród studentów najlepszych uczelni w kraju.
Shell działa w Polsce od 1992 roku. Działalność obejmuje biznes Retail (sieć stacji i sklepów Shell, łącznie blisko 400 obiektów w całym kraju, oferujące pełną gamę usług od sprzedaży paliwa po myjnie oraz fast food, Karty paliwowe euroShell), oleje i smary, hurtowe dostawy paliw dla dystrybutorów, transportu i przemysłu, program lojalnościowy – Shell ClubSmart. Z początkiem 2013 roku biznes Shell Aviation wkroczył na rozwijający się rynek lotniczy w Polsce. W Zabierzowie koło Krakowa od 2006 roku działa Shell Business Service Centre, które jest jednym z największych centrów usług dla biznesu działających w Polsce i zarazem jednostką, która wyróżnia się w kraju pod względem zaawansowania obsługiwanych zadań i kompetencji pracowników.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz zmiany ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej znajdują się w Polityce prywatności. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i akceptację plików cookies.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".