PKO Bank Polski rozstrzygnął przetarg na wybór agencji interaktywnej
2011.04.26
PKO Bank Polski wybrał K2 Internet SA w przetargu na wybór wiodącej agencji interaktywnej. Zwycięska firma będzie świadczyć swoje usługi dla Banku i całej Grupy Kapitałowej. Umowa o współpracy pomiędzy firmami została podpisana na 3 lata. ...
PKO Bank Polski wybrał K2 Internet SA w przetargu na wybór wiodącej agencji interaktywnej. Zwycięska firma będzie świadczyć swoje usługi dla Banku i całej Grupy Kapitałowej. Umowa o współpracy pomiędzy firmami została podpisana na 3 lata.
Agencja K2 Internet SA jest jedną z największych i uznanych agencji interaktywnych na polskim rynku. Dla PKO Banku Polskiego będzie agencją wiodącą, a do jej zadań należeć będzie zapewnienie wsparcia strategicznego i operacyjnego dla działalności marketingowej Banku w Internecie. W ramach obsługi marketingowej K2 Internet SA zajmie się świadczeniem pełnego spektrum usług interaktywnych w zakresie:
realizacji projektów rozwojowych,
obsługi kreatywno-marketingowej,
obsługi kanałów mobilnych,
realizacji usług doradztwa strategicznego w zakresie komunikacji marketingu interaktywnego, planowania i prowadzenia kampanii internetowych.
- Spółka K2 Internet SA ma szerokie doświadczenia we współpracy z dużymi klientami, jak również w realizacji złożonych projektów. Wykorzystanie tych doświadczeń będzie bardzo przydatne przy obsłudze Banku, a w szczególności przy realizacji projektu nowego serwisu internetowego Grupy Kapitałowej Banku – mówi Tomasz Marszałł, Dyrektor Marketingu PKO Banku Polskiego.
Ponadto K2 Internet SA będzie odpowiedzialna za działania w zakresie promocji wizerunku Banku oraz promocji produktów i usług wszystkich obszarów działania Banku, jak również spółek Grupy Kapitałowej.
- Jesteśmy dumni, z tego, że PKO Bank Polski obdarzył nas zaufaniem. Naszą ambicją jest, by nasza praca przełożyła się na umocnienie pozycji rynkowej największej instytucji finansowej w Polsce. W tym kontekście traktujemy wybranie nas przez PKO Bank Polski na wiodącą agencję interaktywną jako jedno z najważniejszych wyzwań w historii naszej firmy – komentuje Tomasz Tomczyk, Wiceprezes Zarządu K2 Internet SA.
***
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. Zysk netto za rok 2010 był najwyższy w całym sektorze i wyniósł 3,3 mld zł. Z ponad 25-procentowym udziałem w rynku Bank zajmuje także czołowe miejsce w sprzedaży złotowych kredytów hipotecznych, oferując oprócz tradycyjnych kredytów hipotecznych również preferencyjne kredyty mieszkaniowe z dopłatą państwa. PKO Bank Polski jest regularnie nagradzany w prestiżowych rankingach. Oferta kredytu hipotecznego, pod względem dostosowania do nietypowych oczekiwań klientów, została uznana za najlepszą na rynku przez portal finansowy Comperia.pl. Bank został również doceniony za elastyczność oferty tych kredytów, które mogą być udzielane na sfinansowanie różnych celów oraz w kategorii najlepszego banku oszczędnościowo-inwestycyjnego. Aż pięć produktów PKO Banku Polskiego: kredyt hipoteczny, kredyt gotówkowy, konto, lokata i karta kredytowa, zostało nagrodzonych przez miesięcznik Reader’s Digest certyfikatami „Produkt Roku 2010” jako najczęściej i najchętniej wybierane przez klientów. Bank jest też m.in. laureatem „Złotego Bankiera” za najlepszy na rynku kredyt gotówkowy i kredyt dla firm, zwycięzcą konkursu „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców”, posiadaczem certyfikatu „Firma Przyjazna Klientowi” oraz najlepszym bankiem komercyjnym według Warsaw Business Journal. Innowacyjne rozwiązania bankowości korporacyjnej PKO Banku Polskiego zostały nagrodzone w konkursie Europrodukt. Bank otrzymał w ostatniej edycji tego konkursu trzy statuetki w kategorii produkt – za rachunek płacowy i skonsolidowany oraz rachunek escrow. Nowoczesne rozwiązania technologiczne wdrażane przez Bank zostały z kolei docenione przez Gazetę Bankową, która przyznała mu tytuł „Bankowego Lidera Informatyki Instytucji Finansowych 2010”. Według analiz firmy badawczej MillwardBrown SMG/KRC PKO Bank Polski cieszy się najwyższym zaufaniem spośród badanych instytucji finansowych – 3/4 ankietowanych ufa jego stabilności finansowej. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju, o czym świadczy pozycja lidera rankingu „Top Marka” według magazynu Press. Jest także najdroższą marką na polskim rynku bankowym. Specjaliści z magazynu The Banker wycenili jej wartość na półtora miliarda dolarów, a w rankingu Rzeczpospolitej „Polskie Marki 2010” jej wartość została określona na 3,6 mld zł.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz zmiany ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej znajdują się w Polityce prywatności. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i akceptację plików cookies.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".