PKO Bank Polski wprowadza nowy pakiet dla małych i średnich firm
2011.04.20
Nowa oferta Biznes Waluta skierowana do klientów sektora małych i średnich firm łączy nowoczesne zarządzanie finansami z możliwością korzystania z usług finansowych na preferencyjnych warunkach. ...
Nowa oferta Biznes Waluta skierowana do klientów sektora małych i średnich firm łączy nowoczesne zarządzanie finansami z możliwością korzystania z usług finansowych na preferencyjnych warunkach.
Nowy produkt przygotowano z myślą o firmach regularnie realizujących transakcje walutowe. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom Bank umożliwił klientom bezpłatne korzystanie z Internetowej Platformy Transakcyjnej iPKOdealer. Dzięki niej firmy mają możliwość kontroli bieżących kursów wymiany walut, a zawierane transakcje walutowe są księgowane automatycznie między rachunkami klienta, dzięki czemu ma on natychmiastowy dostęp do swoich środków.
- Przygotowując pakiet Biznes Waluta chcieliśmy, aby przedsiębiorcy mogli samodzielnie negocjować kursy wymiany walut po atrakcyjnej cenie. Klient nie musi już kontaktować się z dealerem, czy odwiedzać doradcy w oddziale, aby dokonać transakcji. Wystarczy dostęp do Internetu, aby sprawnie zarządzać pieniędzmi firmy - mówi Agnieszka Wardak, pełniąca obowiązki Dyrektora Departamentu Klientów Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
Poza możliwością użytkowania Internetowej Platformy Transakcyjnej iPKOdealer klienci biznesowi w ramach pakietu otrzymują również bezpłatny dostęp do bankowości internetowej iPKO Biznes, obsługującej małe i średnie przedsiębiorstwa. Za jej pośrednictwem mogą bezpłatnie realizować przelewy do ZUS i US, jak również korzystać z preferencyjnych poleceń wypłaty w obrocie dewizowym SEPA, zarówno wychodzących jak i otrzymywanych.
W ramach Pakietu Biznes Waluta oprócz prowadzenia rachunku bieżącego w PLN klienci mają dostęp do bezpłatnego rachunku walutowego z możliwością założenia dodatkowych kont na atrakcyjnych warunkach.
PKO Bank Polski oferuje pięć pakietów biznesowych dla firm. Są one zróżnicowane w zależności od rodzaju i skali prowadzonej działalności gospodarczej.
***
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. Zysk netto za rok 2010 był najwyższy w całym sektorze i wyniósł 3,3 mld zł. Z ponad 25-procentowym udziałem w rynku Bank zajmuje także czołowe miejsce w sprzedaży złotowych kredytów hipotecznych, oferując oprócz tradycyjnych kredytów hipotecznych również preferencyjne kredyty mieszkaniowe z dopłatą państwa. PKO Bank Polski jest regularnie nagradzany w prestiżowych rankingach. Oferta kredytu hipotecznego, pod względem dostosowania do nietypowych oczekiwań klientów, została uznana za najlepszą na rynku przez portal finansowy Comperia.pl. Bank został również doceniony za elastyczność oferty tych kredytów, które mogą być udzielane na sfinansowanie różnych celów oraz w kategorii najlepszego banku oszczędnościowo-inwestycyjnego. Aż pięć produktów PKO Banku Polskiego: kredyt hipoteczny, kredyt gotówkowy, konto, lokata i karta kredytowa, zostało nagrodzonych przez miesięcznik Reader’s Digest certyfikatami „Produkt Roku 2010” jako najczęściej i najchętniej wybierane przez klientów. Bank jest też m.in. laureatem „Złotego Bankiera” za najlepszy na rynku kredyt gotówkowy i kredyt dla firm, zwycięzcą konkursu „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców”, posiadaczem certyfikatu „Firma Przyjazna Klientowi” oraz najlepszym bankiem komercyjnym według Warsaw Business Journal. Innowacyjne rozwiązania bankowości korporacyjnej PKO Banku Polskiego zostały nagrodzone w konkursie Europrodukt. Bank otrzymał w ostatniej edycji tego konkursu trzy statuetki w kategorii produkt – za rachunek płacowy i skonsolidowany oraz rachunek escrow. Nowoczesne rozwiązania technologiczne wdrażane przez Bank zostały z kolei docenione przez Gazetę Bankową, która przyznała mu tytuł „Bankowego Lidera Informatyki Instytucji Finansowych 2010”. Według analiz firmy badawczej MillwardBrown SMG/KRC PKO Bank Polski cieszy się najwyższym zaufaniem spośród badanych instytucji finansowych – 3/4 ankietowanych ufa jego stabilności finansowej. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju, o czym świadczy pozycja lidera rankingu „Top Marka” według magazynu Press. Jest także najdroższą marką na polskim rynku bankowym. Specjaliści z magazynu The Banker wycenili jej wartość na półtora miliarda dolarów, a w rankingu Rzeczpospolitej „Polskie Marki 2010” jej wartość została określona na 3,6 mld zł.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz zmiany ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej znajdują się w Polityce prywatności. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i akceptację plików cookies.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".