Własne M z PKO Bankiem Polskim - ruszyła nowa ofensywa reklamowa
2010.09.29
Finansowanie do 100 proc. wartości nieruchomości w PLN i EUR, okres kredytowania nawet 40 lat oraz prowizja 0% przy zakupie ubezpieczenia od utraty pracy - to tylko niektóre warunki oferty kredytów hipotecznych PKO Banku Polskiego. ...
Finansowanie do 100 proc. wartości nieruchomości w PLN i EUR, okres kredytowania nawet 40 lat oraz prowizja 0% przy zakupie ubezpieczenia od utraty pracy - to tylko niektóre warunki oferty kredytów hipotecznych PKO Banku Polskiego. Do skorzystania z niej zachęcić ma najnowsza kampania reklamowa: Jesteśmy u siebie!
Jak wynika z danych Związku Banków Polskich w I półroczu br. wartość nowych umów zawieranych z bankami, pozwalających sfinansować kupno własnego mieszkania lub domu, wyniosła ponad 23,3 mld zł. 5,9 mld zł z tej kwoty wypracował PKO Bank Polski, co daje mu udział w sprzedaży w tym okresie na poziomie 28 proc. i plasuje go na pozycji lidera. - Naszym celem, wynikającym ze strategii Banku na lata 2010-2012, jest dalszy wzrost wolumenu kredytów hipotecznych. Już dziś miesięcznie udzielamy ich na kwotę ponad 1 mld zł - mówi Anna Wydrzyńska-Czosnyka, Dyrektor Zarządzający Pionem Klienta Detalicznego.
Kredyt mieszkaniowy Własny Kąt-Hipoteczny można przeznaczyć m.in. na zakup, budowę lub remont mieszkania, domu, garażu, nabycie spółdzielczego prawa do lokalu mieszkalnego, a także zmianę lokatorskiego prawa na spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu. Najważniejszymi elementami oferty są:
niskie marże - indywidualnie negocjowane i uzależnione od warunków transakcji, w tym m.in. od kwoty kredytu oraz produktów i usług bankowych, które posiada lub z których skorzysta klient
możliwość finansowania do 100 proc. wartości nieruchomości dla kredytów udzielanych w PLN i EUR
brak prowizji za udzielenie kredytu przy zakupie 4-letniego ubezpieczenia od ryzyka utraty pracy
okres kredytowania do 40 lat.
Dodatkowo Bank ograniczył formalności - jeśli nieruchomość jest wprowadzona do Centralnej Bazy Danych Ksiąg Wieczystych doradcy bankowi sami sprawdzą jej stan prawny, a klient uniknie dzięki temu dwóch obowiązkowych wizyt w sądzie. Ponadto od początku 2010 roku Bank oferuje swoim klientom Program Oszczędnościowy "Niższa rata". W jego ramach zakup, wraz z kredytem hipotecznym, jednostek uczestnictwa PKO TFI uprawnia do otrzymania niższej o 0,2 pp. marży przy zaciąganym kredycie. Prośbę o wstępną ocenę wniosku kredytowego można przesłać poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Banku.
Warto podkreślić, że oferta kredytu hipotecznego PKO Banku Polskiego została uznana za najlepszą na rynku przez porównywarkę finansową Comperia.pl. Pod uwagę wzięto nietypowe sytuacje - m.in. możliwość skorzystania z oferty w zależności od źródeł dochodów klienta - z kontraktu marynarskiego, z tytułu najmu czy dywidend. Bank został również doceniony za elastyczność oferty kredytów hipotecznych, które mogą być udzielane m.in. na zakup działki rekreacyjnej, wkład inwestycyjny TBS czy adaptację strychu.
Od września do listopada PKO Bank Polski prowadzi kampanię pod hasłem Jesteśmy u siebie! promującą tę ofertę w ogólnopolskich mediach za pośrednictwem:
telewizji - TVP1, TVP2, POLSAT, TVN, TV4 oraz stacje tematyczne
prasy - tygodniki opinii (Newsweek, Polityka, Wprost, Przekrój), strony gospodarcze Gazety Wyborczej, dodatek o rynku kredytów i nieruchomości w pakiecie PolskaPresse, miesięcznik Własny Dom
Internetu - główne portale internetowe: Onet.pl, o2.pl, wp.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, Nasza klasa; sieci reklamowe: Behavia, IDMnet, Novem, Tradedoubler
BTL - plakaty i ulotki.
Koncepcję kampanii oraz kreację przygotowała agencja Testardo Gram. Kampanię internetową zaplanowała agencja HYPERmedia. Za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia. Jesienna odsłona to kontynuacja wiosennej kampanii odbywającej się pod takim samym hasłem.
***
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego pod względem wyników finansowych. Po 1. półroczu 2010 osiągnął najwyższy w branży zysk netto w wysokości 1,6 mld zł. Z 28-procentowym udziałem w rynku Bank zajmuje także czołowe miejsce w sprzedaży kredytów, oferując oprócz tradycyjnych hipotek komercyjnych również preferencyjne kredyty mieszkaniowe z dopłatą państwa. PKO Bank Polski jest wielokrotnie nagradzany w wielu prestiżowych rankingach. Według niezależnych doradców finansowych Open Finance zajął 1. miejsce w ocenie jakościowej kredytów złotowych i w euro. Bank został też m.in. laureatem "Złotego Bankiera" za najlepszy na rynku kredyt hipoteczny, a także zwycięzcą konkursu "Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców". Według najnowszych analiz firmy badawczej SMG/KRC PKO Bank Polski cieszy się najwyższym zaufaniem spośród badanych instytucji finansowych - 3/4 ankietowanych ufa jego stabilności finansowej.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz zmiany ustawień plików cookies w przeglądarce internetowej znajdują się w Polityce prywatności. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i akceptację plików cookies.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".