PKO Bank Polski udostępnił klientom proces hipoteczny w aplikacji mobilnej IKO. Klient w aplikacji może skorzystać z kalkulatora raty, zbadać wstępną zdolność kredytową, wygenerować ofertę i złożyć wniosek. Klienci PKO Banku Polskiego mogą też teraz w aplikacji IKO włączyć płatności powtarzalne BLIK. To rozwiązanie, dzięki któremu automatycznie zapłacą BLIKIEM za subskrypcje, abonamenty czy rachunki albo opłaty.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów na koniec września 2024 r. zwiększyła się do 512 mld zł. Zysk netto Grupy PKO Banku Polskiego po trzech kwartałach 2024 r. wyniósł 6,9 mld zł. Liczba klientów wzrosła do 12,1 miliona. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która została aktywowana przez klientów 8,3 mln razy, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce.