2024.11.08
Najnowsza wersja aplikacji PKO Junior w prosty, intuicyjny i przyjazny sposób pomoże dziecku w zarządzaniu jego finansami (pod nadzorem rodziców), a rodzicom w ich edukacji finansowej. Dziecko może dostosować aplikację do siebie, uczy się o finansach z pomocą mówiącego robota, który daje wskazówki. Rodzic widzi i zatwierdza decyzje w odświeżonym profilu „Finanse dziecka” serwisie iPKO. Niebawem za pośrednictwem aplikacji dziecko będzie też mogło płacić zbliżeniowo telefonem za pomocą BLIKA.
– Nowa aplikacja PKO Junior i odświeżony profil rodzica w serwisie iPKO to efekt naszych spotkań z najmłodszymi klientami i ich rodzicami. Aplikację projektowaliśmy, wsłuchując się w opinie i oczekiwania dzieci i ich opiekunów. Stworzyliśmy przyjazną aplikację dla najmłodszych, która łączy naukę z zabawą. Znajdziemy w niej elementy, które bezpiecznie wprowadzają dzieci w świat finansów. Jednocześnie dają im sporą dozę samodzielności przy gospodarowaniu pieniędzmi, a rodzicom zapewniają narzędzia do praktycznego uczenia najmłodszych. Wszystko to w atrakcyjnej formie, dostosowanej wizualnie, językowo i manualnie do dziecięcych potrzeb i wymagań. PKO Bank Polski był pierwszym bankiem na polskim rynku, który wprowadził ofertę finansowo-edukacyjną dla dzieci, w tym aplikację mobilną i nadal zamierza tu liderem pozostać. Pracujemy nad rozwojem tej oferty m.in. wprowadzimy do PKO Junior BLIKA zbliżeniowego
– podkreśla Łukasz Kuc, zastępca dyrektora Departamentu Usług Cyfrowych w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów na koniec września 2024 r. zwiększyła się do 512 mld zł. Zysk netto Grupy PKO Banku Polskiego po trzech kwartałach 2024 r. wyniósł 6,9 mld zł. Liczba klientów wzrosła do 12,1 miliona. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która została aktywowana przez klientów 8,3 mln razy, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce.