2024.08.29
PKO Bank Polski stworzył ofertę „Pakiet Innovation Booster” dla startupów znajdujących się pod opieką inkubatorów przedsiębiorczości. W ramach pakietu młode firmy mogą m.in. bezpłatnie korzystać z PKO Konta firmowego Premium oraz wybranych usług dodatkowych, takich jak podpis kwalifikowany, czy rejestracja i hosting pierwszej strony internetowej. Na Innovation Booster składają się także narzędzia, kursy oraz materiały sprawdzone i polecane przez inne startupy.
-Chcemy wspierać startupy na każdym etapie ich rozwoju. Dlatego rozszerzyliśmy zakres naszego dotychczasowego zaangażowania w rozwój środowiska innowacji o ofertę Innovation Booster. To pakiet produktów bankowych, usług dodatkowych i narzędzi, które pomogą startupom postawić stabilnie pierwsze kroki w tworzonym przez nie biznesie. Wierzę, że pakiet realnie przełoży się na oszczędność czasu w kontekście budowania firmy i jej produktów oraz zmniejszy poziom wkładu środków własnych po stronie startupu. Ofertę kierujemy do organizacji zaangażowanych w inkubację startupów, gdzie posłuży jako dodatkowe narzędzie wsparcia tego procesu. Jako pierwsze skorzystają z niej młode firmy zakwalifikowane do programów Platformy Startowej Start in…. Wkrótce do programu dołączą także inne podmioty
– mówi Marek Myszka, Dyrektor Biura Innowacji PKO Banku Polskiego
Narzędzie oferowane przez bank w ramach pakietu będzie dostępne dla wszystkich startupów, które będą inkubowane w ramach projektu Platformy Startowe Start in… Usługi, przewidziane w tym pakiecie stanowią element programu inkubacji i jako usługa dodatkowa są wartością dodaną dla każdego ze startupów. Serdecznie zapraszamy do składania wniosków i korzystanie z tego rodzaju rozwiązania. Obecnie trwa nabór do II rundy inkubacji. Wnioski można składać do 7 października br.
– mówi Agnieszka Godawska, Kierownik projektu Platformy Startowe Start in…
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wzrosła na koniec pierwszego półrocza 2024 r. do 507 mld zł. Zysk netto Grupy PKO Banku Polskiego wyniósł 4,4 mld zł. Liczba klientów przekroczyła 12 milionów. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która została aktywowana przez klientów 8,1 mln razy, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce.