2024.07.15
Marcin Szymkowiak objął stanowisko Dyrektora Pionu Marketingu w PKO Banku Polskim. Będzie odpowiadał m.in. za marketing i CSR w największym banku w Polsce.
- Kierowanie Pionem Marketingu w PKO Banku Polskim to nowe i ciekawe wyzwanie w mojej karierze zawodowej. Wspólnie z zespołem będziemy pracować nad zwiększeniem bazy klientów i zmianą wizerunku marki. Będziemy także angażować się w prospołeczne i wartościowe projekty w obszarze społecznej odpowiedzialności, by wspomagać m.in. polską kulturę i sport
– mówi Marcin Szymkowiak, Dyrektor Pionu Marketingu w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów na 31 marca 2024 r. osiągnęła 497 mld zł. Zysk netto Grupy PKO Banku Polskiego w I kwartale 2024 r. wyniósł 2 mld zł. Spółka obsługuje 12 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która została aktywowana przez klientów 8 mln razy, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce.