Gala Mobile Trends Awards 2023 została zakończona. Cenna statuetka trafiła w ręce PKO Banku Polskiego w nagrodę za rozwój aplikacji IKO w wyniku głosowania internautów. Największy polski bank triumfuje w rankingu Mobile Trends Awards już piąty raz z rzędu.
- Bardzo dziękujemy za oddane głosy i wsparcie. Poza radością z otrzymanej nagrody to dla nas również sygnał, że podążamy we właściwym kierunku. Wzbogacamy aplikację IKO o funkcje przydatne naszym klientom, ale nie tylko. Z niektórych usług w aplikacji można skorzystać nie będąc klientem banku. Rozwijając IKO staramy się nieustannie podnosić zadowolenie użytkowników ale też wyznaczać rynkowe trendy
– mówi Michał Macierzyński, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych w PKO Banku Polskim.
- Obecnie aplikacja IKO posiada ponad 100 funkcji, w tym szeroki wachlarz usług pozabankowych. Jesteśmy dumni z dostarczanych użytkownikom rozwiązań i cieszymy się, że nasza praca znajduje odbicie w ich zadowoleniu oraz tak prestiżowych konkursach jak Mobile Trends Awards. Liczby potwierdzają, że mamy najpopularniejszą bankową aplikację w Polsce: prawie 8 mln aktywnych aplikacji, blisko 2,6 mld transakcji łącznie wykonanych w aplikacji, w tym 1 mld tylko w ciągu 14 miesięcy
– dodaje Łukasz Kuc, zastępca dyrektora Departamentu Usług Cyfrowych w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 502 mld zł. Zysk netto Grupy PKO Banku Polskiego w 2023 r. przekroczył 5,5 mld zł. Spółka obsługuje 11,9 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która została aktywowana przez klientów już blisko 7,8 mln razy, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce.