2024.03.21
Dzięki współpracy PKO Banku Polskiego i firmy Comarch klienci korporacyjni i przedsiębiorstwa, które korzystają z systemu Comarch ERP Optima, mogą zlecać przelewy bezpośrednio w swoim systemie, bez konieczności logowania do serwisu iPKO biznes. Jest to możliwe dzięki pełnej integracji systemów. W efekcie każda firma, która korzysta z obu tych programów może znacznie uprościć czynności finansowo-księgowe.
- Naszym celem jest nieustanny rozwój serwisu iPKO biznes dzięki wdrażaniu funkcji, które ułatwiają pracę naszym klientom. Dlatego integrujemy bank z najpopularniejszymi systemami finansowo-księgowymi, z których korzystają duże firmy. Dzięki współpracy z naszym partnerem – firmą Comarch – udostępniliśmy takie rozwiązanie klientom korzystającym z iPKO biznes i pracującym w Comarch ERP Optima. Wspólnie z firmą Comarch planujemy integrację z ich kolejnymi systemami
– mówi Mariusz Dąbrowski, dyrektor Departamentu Produktów Transakcyjnych w PKO Banku Polskim.
- Do puli integracji systemów Comarch ERP z bankami dołączamy teraz kolejną - z PKO Bankiem Polskim. To duże ułatwienie dla firm korzystających z naszego oprogramowania Comarch ERP Optima. Dzięki temu firmy nie tylko zmniejszą czas potrzebny na wykonanie operacji finansowej, ale też ograniczą potencjalne błędy czy zyskają szybki dostęp do informacji o finansach organizacji
– tłumaczy Zbigniew Rymarczyk, Wiceprezes Comarch i Dyrektor Sektora Enterprise Solutions.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 502 mld zł. Zysk netto Grupy PKO Banku Polskiego w 2023 r. przekroczył 5,5 mld zł. Spółka obsługuje 11,9 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która została aktywowana przez klientów już blisko 7,8 mln razy, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce.