PKO Bank Polski po raz piąty z rzędu zdobył certyfikat Top Employer 2024 i znalazł się w wyjątkowym gronie 2300 najlepszych pracodawców ze 122 krajów z całego świata. Z roku na rok zwiększa liczbę punktów przyznawanych w poszczególnych kategoriach, co świadczy o podnoszeniu standardów w obszarze doświadczeń pracowników. PKO Bank Polski zmienia swoje środowisko pracy odświeżając i promując wartości towarzyszące pracownikom w codziennej pracy, stawiając na rozwój, wzmocnienie partnerskich relacji, a także sprawczość i odpowiedzialność w działaniu.
- Nasza strategia HR skupia się na człowieku, dlatego w tym duchu realizujemy nasze projekty. Tytuł Top Employer udowadnia, że nasze działania przynoszą efekt. Bardzo się cieszę, że kolejny raz udało nam się potwierdzić jakość naszych rozwiązań. To wszystko nie byłoby możliwe bez naszych pracowników, którzy dzielą się z nami swoimi opiniami, pomysłami i sugestiami. Nie ustajemy w naszych działaniach. W grudniu rozpoczęliśmy kampanię #naWARTOŚCiowani - Razem tworzymy całość, która promuje nasze wartości – partnerstwo, rozwój, wpływ. Wartości są nośnikiem kultury organizacyjnej i przybliżają nas do realizacji celów biznesowych. Jestem przekonana, że te działania zaprocentują w przyszłości jeszcze lepszymi wynikami
– mówi Jolanta Wiewióra, dyrektor Pionu Relacji z Pracownikami w PKO Banku Polskim.
PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 473 mld zł. Po trzech kwartałach 2023 r. zysk netto grupy PKO Banku Polskiego przekroczył 4,8 mld zł. Spółka obsługuje 11,9 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która została aktywowana przez klientów już ponad 7,7 mln razy, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce.